“På grensen til uvennlig.”
Anmeldelse av Havet Restaurant & Bar

Havet Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Sørvågen
Beskrivelse: Havet Resturant & Bar ligger på vakre Sørvågen i Lofoten. Restauranter er i tilknytning til Lofoten Rorbuhotell. Her får du nydelig lokal mat laget av kortreiste og ferske råvarer. Vertskapet Mariann og Stein har fokus på kvalitet i alle ledd og setter sin ære i at du som gjest skal få en god opplevelse.
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Skulle ut og spise med venner. En av oss hadde ringt og bestilt og bedt om et spesifikt bord. Da vi kom ble vi henvist til et bord med dårligere utsikt enn det vi hadde ønsket. Bordet vi ønsket var ledig og når vi ba om å få det fikk vi til svar av eieren med en bestemt stemme, at det var det her bordet fikk vi fikk og slik ble det! Tok dette opp når vi dro med eieren. Hun tok ikke tilbakemeldingen på en god måte og mente at hun hadde sagt noe helt annet. Ønsker man et godt rykte er service viktig.
Vi hadde en hyggelig servitør fra Spania som dro opp opplevelsen vår. Maten var helt grei.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Toril Marianne K
892mariannb, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Hei
Takk for din tilbakemelding.
Det er helt umulig for oss å tilfredsstillende alle gjester med bordplassering.
Flott at dere var fornøyd med servitøren.
Ha en fortsatt god sommer.

Anmeldt 31. juli 2020

Vi spiste focaccia, burger, indrefilet storfe og tørrfisk, utrolig godt! Gode drinker og veldig bra service! Anbefales på det varmeste.

Takk, 906meretef
892mariannb, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Tusen takk!
Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde booket bord og bestilte ulike retter (fisk, kjøtt og hval), og alle ble positivt overrasket. Flott og stilig lokale med fin utsikt. God service. Anbefaler alle norsk donut til dessert. Deres Irish coffee var også kjempegod. Alt i alt en god opplevelse.

1  Takk, gollerassi
Climber15678766909, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Tusen takk for din tilbakemelding.
Velkommen tilbake og fortsatt god sommer.

Anmeldt 24. juli 2020

Vi spiste en nydelig forrett, og grillet Tørrfisk til hovedrett. Ungene spiste Hvalbiff og Fish & chips. Passelige porsjoner og lite ventetid. Anbefales.

Takk, Irina F

Takk for god tilbakemelding.
Fortsatt god sommer og velkommen tilbake.

Anmeldt 23. juli 2020

Bestilte ferske reker med focaccia og aioli. Focaccian og aiolien var kjempegodt, men rekene var bittesmå, vasne og lå i i en lake av vann fra rekene. Smakløse og kan umulig ha vært ferske. De andre hovedrettene rundt bordet var forøvrig litt små. Kjempegod dessert!

Takk, Synnehh
892mariannb, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Hei og takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at rekene ikke hadde høy nok kvalitet.

Reisende som så på Havet Restaurant & Bar, så også på

Sørvågen, Moskenesøy
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Havet Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!