“Seig biff”
Anmeldelse av Havet Restaurant & Bar

Havet Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Sørvågen
Beskrivelse: Havet Resturant & Bar ligger på vakre Sørvågen i Lofoten. Restauranter er i tilknytning til Lofoten Rorbuhotell. Her får du nydelig lokal mat laget av kortreiste og ferske råvarer. Vertskapet Mariann og Stein har fokus på kvalitet i alle ledd og setter sin ære i at du som gjest skal få en god opplevelse.
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Bra beliggenhet..... Hyggelig betjening.....God smak på maten.... men biffen var verre enn mine skosåler Kommer ikke igjen

1  Takk, Guenter R
Mariann B, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Hei,
Dette var leit vi har entrecôte på menyen som skal være av beste kvalitet.
Vi ryddet også opp med at denne retten ikke måtte betales.
Vi beklager.
Fortsatt god sommer.

Anmeldt 7. juli 2021

Veldig hyggelige omgivelser, moderne og lekkert. Fantastisk utsikt. Maten er helt ypperlig. Fantastiske smaker! Hvalbiffen smeltet på tunga. Gjerne litt mer mos og poteter.

Takk, LiNerdal
Mariann B, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Tusen takk for deres tilbakemelding.
Fortsatt god sommer.

Anmeldt 7. juli 2021

Tusen takk for fantastisk god mat og drikke, nydelig utsikt og veldig god service! Hilsen fem fornøyde gjester

Takk, 583truden

Så utrolig hyggelig. Fortsatt god sommer.

Anmeldt 3. juli 2021

Fantastisk middag med utsøkte smaker! Topp kvalitet av restaurant og meny! Anbefales på det sterkeste ;)

Takk, j0hannemarien
Mariann B, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Tusen takk for din tilbakemelding, på gjensyn.

Anmeldt 26. juni 2021

Vi hadde høye forventninger, men dette var helt fantastisk! Bohlinos og blåskjell var nydelig, men hvalkjøttet helt himmelsk! Vi kommer tilbake.

Takk, cecilieagneteb
Mariann B, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Hei,
Så utrolig hyggelig.
På snarlig gjensyn.

Reisende som så på Havet Restaurant & Bar, så også på

Sørvågen, Moskenesøy
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Havet Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!