“Dårlige greier..”
Anmeldelse av Havet Restaurant & Bar

Havet Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Sørvågen
Prisklasse: kr 225 - kr 365
Beskrivelse: Havet Resturant & Bar ligger på vakre Sørvågen i Lofoten. Restauranter er i tilknytning til Lofoten Rorbuhotell. Her får du nydelig lokal mat laget av kortreiste og ferske råvarer. Vertskapet Mariann og Stein har fokus på kvalitet i alle ledd og setter sin ære i at du som gjest skal få en god opplevelse.
Anmeldt 3. juni 2023 via mobile enheter

Tørrfisken var tørr og hard, grønnsakene var ihjelbakt. Smakte helt forferdelig! Da jeg klagde på maten, fikk jeg en asjett med bare fisk. Jeg måtte si at resten av middagen var blitt iskald -og da først fikk jeg tilbud om å få det varmet opp i microen

Dato for besøk: juni 2023
3  Takk, 225meretes
Mariann Benonisen, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2023

Hei
Det var fryktelig synd at du ikke fortalte meg dette da jeg personlig var ved bordet deres for å høre om alt var geit. Hadde du sagt i fra ville jeg ha ryddet opp i dette.

Ha en nydelig sommer!

Anmeldt 15. juni 2022 via mobile enheter

Ypperlig mat, kundevennlig betjening og en esktraordinær utsikt over brygger, rorbuer og havet. Stedet er helt moderne, både i utforming og mat.

Dato for besøk: juni 2022
1  Takk, Kjetil_H2O
Anmeldt 11. juni 2022

04/06-2022 hadde vi vår bryllupsmiddag og fest på Havet Restaurant / The Tide. Vi ønsker å takke for de nydelige rammene som ble lagt rundt vår store dag. Nydelig mat og drikke, serviceinnstilt og hyggelig betjening, og ikke minst fantastiske lokaler. Mariann har vært en glede å ha med å gjøre, og vært imøtekommende og grei i hele prosesessen. Vi er så fornøyd og anbefaler varmt stedet videre.

Dato for besøk: juni 2022
1  Takk, Silje42
Anmeldt 8. januar 2022

Nytt og moderne og fin utsikt over sørvågen. Hyggelig betjening. Variert meny, fikk endelig en etterlengtet biff middag etter mye fiskmiddager i lofoten:)

Takk, SonjaV813
Anmeldt 16. desember 2021

Halt fantastisk god mat! Her leverer de en kvalitet som man ikke forventer på en liten plass hvor det knapt bor fastboende! Vi kommer tilbake, omspill bare for å spise!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Nita553
Mariann B, Eier på Havet Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2021

Tusen takk for din tilbakemelding.
Velkommen tilbake.
God jul

Reisende som så på Havet Restaurant & Bar, så også på

Sørvågen, Moskenesøy
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Havet Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!