“Et must å besøke!!”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! Beste fisken jeg har smakt. Verdt hver eneste krone. Et must å besøke om man er i Lofoten !

Takk, 525_shilde

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste en 5 retters middag på et sted vi fikk anbefalt av Lofoten Planet Camp. Heldigvis fikk vi booket et bord, så vidt, samme kveld. Det lønner seg nok å booke litt i forkant. Vi byttet ut dagens fangst med ovnsbakt tørrfisk mot et mellomlegg. Veldig sercvicevennlig personale. Maten var en stor opplevelse, smakene var som en gastronomisk eksplosjon av nydelige smaker, og hver rett var fantastisk tilrettet. Det var også veldig rause porsjoner, så vi ble god og mett. Vi fikk også anbefalt drikke til, som utsøkt matchet maten. Skal jeg tilbake hit, skal jeg definitivt spise på Maren Anna. Stor applaus til kokk og personale. Jeg drister meg til å si at dette er det beste måltidet jeg noensinne har spist i hele verden.

3  Takk, Kristine R
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat (spiste sashimi av laks og biff), samt super serviceHusk å bestille bord. Vi kommer tilbake neste gang vi besøker Lofoten

1  Takk, celinew251
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk restauranten anbefalt av stedet vi leier. Vi bestilte bord på forhånd, men ble ikke møtt når vi kom. Ventet ca 5 min før noen snakket til oss. Vi ventet også en stund på drikken, men fikk vi forrettene før drikkevarene. Da drikken kom var det feil, et glass vin ikke en flaske.......
Maten var utrolig god. Veldig god.
Da vi skulle betale fikk vi bare betalingsterminal ikke kvittering. Vi oppdaget feil på regningen, men da var det for sent?! ....siden vi hadde betalt. Preget av litt ferske servitører, synd for ellers hadde det vært en topp opplevelse

2  Takk, monicasolvaag
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og service, men svak og lunken kaffe. Hyggelig og blid betjening, med god kunnskap og smil

Takk, pclindberg

Reisende som så på Maren Anna, så også på

Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Maren Anna? Del dine erfaringer!