“God mat - elendig service”
Anmeldelse av Maren Anna

Maren Anna
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Sørvågen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2020

Hadde bestilt bord, men måtte allikevel vente lenge med å få bordet. Måtte vente på menyen. Fikk maten FØR vinen! Måtte be om vann (som vi hadde bestilt). Da glemte de å gi oss glass...! Begynte å rydde av før alle var ferdige. Men maten var veldig god!!

Takk, Gskaug

Anmeldt 22. juli 2020

Andre gangen jeg har spist 5 retters her med vinpakke og alle 10 rettene har vært fantastiske og servicen upåklagelig. Anbefales på det sterkest! Kommer definitivt tilbake en tredje gang om ny Lofoten-ferie. Drar på søster-restaurant Gadus på Hamnøy i morgen og håper på tilsvarende opplevelse med italiensk vri. Tusen takk for oss!

1  Takk, SunValley77
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte indrefilet av okse. Sausen var fantastisk god og kjøttet var mørt. Ovenbakt potetene var også veldig gode. Desserten var vaffelkake churros og pasjonsfrukt creme brulee og begge var himmelsk.

1  Takk, FarnazAr
Anmeldt 15. juli 2020

Vi var der for andre dag på rad og spiste fritert torsketunge, tempura hval og dagens fisk som var sei. Maten smakte fantastisk og utsøkt og var tydelig laget med hjerte og pasjon. Tiramisuen med pasjonsfrukt var en verdig avslutning på dette gourmetmåltidet. Anbefales!

2  Takk, Elussi
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! Beste fisken jeg har smakt. Verdt hver eneste krone. Et must å besøke om man er i Lofoten !

Takk, 525_shilde

Reisende som så på Maren Anna, så også på

Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Maren Anna? Del dine erfaringer!