Priceline
eDreams
ZenHotels.com
Anmeldt 11. juli 2020

Vi leide rorbu her og standarden var helt super! Veldig rent og trivelig med flott beligenhet. Havet restautant som er tilknyttet hotellet, var også en fin opplevelse med god mat/drikke og flott service i et nydelig lokale. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, T2999YAmicheller
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Bodde en natt på dette nye fine hotellet i idylliske Sørvågen. Fikk et flott rom med utsikt over havna. Komfortabelt og reint med god seng.
Hotellet har en veldig god restaurant, Havet Restaurant og bar der det lønner seg å bestille bord.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, NorunK
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Fint Rorbuhotell. Anbefales på det sterkeste. Enormt takknemlig for en utrolig fin service av de ansatte. Helt vanvittig hyggelig personal. Veldig god mat i en flott restaurant, fine rom og en perfekt frokost. 10/10. Kommer garantert tilbake!

Skal du oppholde deg i området en natt, er det ingenting å lure på. Book her.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Sondre_Mathisen
Anmeldt 28. februar 2020

Bodde på ei fantastisk flott rorbu, møtte imøtekommende og fantastisk serviceinnstilte folk i resepsjonen og spiste på After Work på Havet restaurant. Nydelig mat i en moderne restaurant med en sjelden flott utsikt.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Wendyjanitha
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk flott hotell med nydelig mat og utmerket service. Grillet tørrfisk og lammeskank smakte utsøkt.
Flott beliggenhet og utsikt fra både rom
Og restaurant.
Bør oppleves om man er en tur i Lofoten
Hotell i særklasse.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, eivindl2017
Mariann Benonisen, Eier på Lofoten Rorbuhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Svært hyggelig å lese.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

med vennlig hilsen alle oss her :-)