Booking.comUSD 82

Anmeldt 3 uker siden

Dato for oppholdet: mars 2021
Anmeldt 8. september 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Julia Barreiros, General Manager på Four Points by Sheraton Surrey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2020

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2020
Julia Barreiros, General Manager på Four Points by Sheraton Surrey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Anmeldt 27. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020