kr 1 375
kr 1 376
Anmeldt 25. oktober 2023 via mobile enheter

Dato for oppholdet: oktober 2023
Julia Barreiros, General Manager på Four Points by Sheraton Surrey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2023

Anmeldt 21. oktober 2023 via mobile enheter

Romtips: Free coffee in morning. Box breakfast basic but wasn’t bad at all, would order it again for price.
Dato for oppholdet: oktober 2023
Julia Barreiros, General Manager på Four Points by Sheraton Surrey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2023

Anmeldt 21. september 2023

Dato for oppholdet: september 2023
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldt 11. september 2023 via mobile enheter

Romtips: Your reservation doesn't matter and customer service doesn't care. Stay elsewhere.
Dato for oppholdet: august 2023
Julia Barreiros, General Manager på Four Points by Sheraton Surrey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2023

Anmeldt 2. september 2023

Dato for oppholdet: august 2023
Julia Barreiros, General Manager på Four Points by Sheraton Surrey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2023