“Styr unna”

Hms Host Schiphol Airport
Vurdert som nr. 31 av 43 Restauranter i Schiphol
Anmeldt 15. juli 2021

Ikke gå her.
Prisen var høy. Størrelsen på glassene (vin, juice og øl) var veldig små spesielt i forhold til prisen. Biffen var tørr som ei skosåle. Appelsinjuice var tilgjengelig for bestilling på nett, men jeg fikk eplejuice i stedet. Den skilte seg etter noen minutter. Jeg måtte spørre etter både bestikk og salt. Bordet var rent og personalet var høflige, derfor gir jeg ikke 1, men 2.

Gå et annet sted.

Takk, kajasm

Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Vi kjøpte kaffe og annen drikke her under en mellomlanding. Prisene er stive som på alle flyplasser. Liten kaffe var veldig liten. Smaken var grei.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Erlend1973
Anmeldt 3. november 2018

Styr unna "Hms Host Schiphol Airport"
Bestilte burger med fries og en øl. Hadde dårlig tid til neste flight så hadde desverre ikke tid til å klage på burgeren.
Servicen var også dårlig. Når jeg skulle hente burgeren var det flere som var klare og siden jeg hadde bestilt ekstra bacon hadde det vært fint om vedkommende som jobbet der kunne si hvilken som var min? Måtte spørre.
Den var knapt nok lunken, noe som jeg ikke forstår er mulig om man står å lager maten mens man ser på?
Kommer aldri til å sette mine føtter hos noen av HMS Host serveringssteder etter dette
Riktig nok er vi nordmenn spesielt fra Oslo blitt relativt bortskjemte med masse bra burger steder men dette var lavmål.

Takk, tork387
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Dårlig renhold og ingen som tørker eller rydder. Her tar man seg bare et glass mens man sjekker mobilen.
Kan da ikke børe så veldig vanskelig å gjøre det litt triveligere
Så noen som spiste hamburgere her, men der skal ikke jeg

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 769rolfh
Anmeldt 24. september 2017

Ikke ha for store forventninger til dette spisestedet, maten er kun ok. Betjeningen er derimot veldig hyggelige og hjelpsomme, så det trekker opp.

Dato for besøk: september 2017
Takk, hlaud

Reisende som så på Hms Host Schiphol Airport, så også på

Schiphol, Haarlemmermeer

Har du vært i Hms Host Schiphol Airport? Del dine erfaringer!