“Greit stopp på turen”

Bubbles Seafood & Winebar
Vurdert som nr. 16 av 43 Restauranter i Schiphol
Kjøkken: Sjømat
Anmeldt 4. november 2018

Her kan du få deg litt å drikke, og gjerne litt å spise også for den som er glad i sjømat. Mulig at de også serverer andre retter, men vi skulle bare ha et glass ventevin, så vi leste ikke menyen. Vinen kom raskt og var god, og det er jo en fin plass å sitte og se på alt som skjer på dette store knutepunktet.

Takk, JonMortenJ

Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Grei sushi servert i plastbeger. Behagelig plass å sitte, utsikt over flyplassen, relativt stille og gode stoler.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, tronde644
Anmeldt 2. mai 2018

Grei sted for litt sjømat og kjølig vin. Bestilling ved disk og servering av mat ved bordet. Raskt. Det fulgte med en smørklump som var nær frysepunktet. Trolig smørbar sånn cirka en time etter flyavgang..

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Lars162
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Dette er for meg en trivelig tradisjon. Innom her hver gang jeg her på reise vis Amsterdam. De har fersk sjømat og god rullering på disken. Bobler og vin på glass. Digg!!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Opplevelsespioneren
Anmeldt 24. mai 2017 via mobile enheter

For å holde oss til sjøuttrykk
: Her er vi på vei mot lavvann. Husker da der var vel verdt å sette seg ned her, men det er det ikke lenger. Salaten inneholdt lite fra sjøen og mest fra åkeren. Sushi en holdt helle ikke mål. Ta heller et tidligere fly!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Tbondo

Reisende som så på Bubbles Seafood & Winebar, så også på

Schiphol, Haarlemmermeer
Schiphol, Haarlemmermeer

Har du vært i Bubbles Seafood & Winebar? Del dine erfaringer!