“Fantastisk pub!”

Kjøkken: Britisk
God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Historisk sus i denne puben! Et must for alle flynerder med interesse for historie. God mat og stort utvalg i øl. Mye folk rundt bordene. Sentralt i Cambridge.

Takk, trolig r

Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Ta turen innom denne puben! Gammel pub med masse historie både i tak og vegger. Her jobbet blant annet dronning Sonja som servitør. Alltid mye folk.

Takk, Elin I
Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Er du i Cambridge må du ta en Pint eller to der. Les på veggene og i tak. Tenk deg tilbake i tid og føl på historiene . Perfekt. Vi spiste der en kveld, ikke til å anbefale. Men resten var topp.

Takk, Arvid F
Anmeldt 21. oktober 2015

The Eagle er et must hvis du først er i Cambridge. Den ligger sentralt i byen og er kanskje mest berømt fordi flygere fra RAF brukte den under krigen og dekorerte vegger og tak med det vi i dag kaller graffiti. Baren tilhører Corpus Christi College og åpnet helt tilbake i 1667. Den er også bundet til oppdagelsen av DNA-molekylet av Watson og Crick. En plakat utenfor viser dette.

1  Takk, Geivi
Anmeldt 28. juli 2015 via mobile enheter

Dette er et ofte brukt spisested når vi er i Cambridge. Vi har vært her så mye at vi kjente igjen glimtet av uteserveringen og passasjen i serien Grantchester som ble vist på NRK. Det er god mat her og atmosfære av en Engelsk pub. Det er en plakett på veggen inne i puben som sier noe om oppdagelsen av DNA. En sommerdag med pent vær er det hyggelig å sitte her og spise.

1  Takk, Karin A

Reisende som så på The Eagle, så også på

Royston, Hertfordshire

Cambridge, Cambridgeshire

Har du vært i The Eagle? Del dine erfaringer!