“Ypperlig mat i koselig lokale”

The Hidden Kitchen & Dining
Vurdert som nr. 24 av 152 Restauranter i St Ives
Anmeldt 3 juli 2017 via mobile enheter

Kom inn i et forværelse, der vi ventet i en retrosofa til vi fikk tildelt bord. God mat med gode råvarer. Selv om den lokale flatfisken i seg selv var kjedelig på smak (personlig smak), gjorde tilbehøret retten til en god matopplevelse. Forretten med gratinert krabbe ypperlig. Kjekke folk. Anbefales.

Takk, randit84

Takk, Jaz D
Anmeldt 19 oktober 2017

Takk, fatman966

Reisende som så på The Hidden Kitchen & Dining, så også på

Har du vært i The Hidden Kitchen & Dining? Del dine erfaringer!