Ulike måter å oppleve Brighton Beach på
Brighton Bike Tours
91 anmeldelser
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en dag på stranden i sommerferien. Fint og rent og godt med serveringssteder i kort avstand. Vi leide solsenger (£6) og solstoler (£3) for en dag. Overraskende greit å ligge på småsteinene, men lurt å ha flippflopp eller sko på stranden da steinene er litt vonde å gå på.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, AndreasL508
Anmeldt 22. april 2018

Man kan ikke reise til Brighton uten å ta en tur på stranda. Små butikker og restauranter langs stranda. Man får også kjøpt øl enkelte steder som man kan ha med på stranda.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Åsa A
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Kjempefint å gå langs stranda. Her finnes det også serveringssteder og små butikker langs promenaden. Veldig fint å sette seg ned å drikke og spise noe godt.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, stinesb
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Jeg gikk tur hver morgen her og likte meg godt. Lett tilgjengelig og tilrettelagt for de som bruker rullestol også.

Du kan gå langt og du kan sitte på steinstranda og nyte utsikten til havet og Brighton Pier. Det er flere spisesteder og små butikker der også.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, vicki268
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Vi var 3 netter i Brighton og skrikene fra måkene vekte oss flere ganger om natten. Dette var veldig plagsomt og det hjalp dessverre ikke å lukke vinduene. Da vi gikk tur på pieren kom det en gjeng med måker som stjal min sønns donut ut av hendene hans. Ganske uhyggelig episode. Da vi satt på en uterestaurant nær stranden fløy måkene over hodene våre, noen av dem gjorde fra seg... takk og lov for at vi ikke ble truffet. Ellers - Brighton er blitt en "litt sliten" by. Men jeg vil gjerne trekke frem at var godt med gode og spennende spisesteder.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, angica123