Ulike måter å oppleve Brighton Beach på
Brighton Bike Tours
63 anmeldelser
Anmeldt 15. januar 2019

Når solen kommer, reiser halve byen ned til Brighton Beach. Det er fantastiske omgivelser, og flust av serveringssteder. Vannet er kaldt, og steinene er store og vonde å trø på barbeint. Ha med badesko?
Fine bonder å se på, og Pier'en er verdt et besøk. Se solen gå ned med en cider og nyt kvelden.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Tjellester
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en dag på stranden i sommerferien. Fint og rent og godt med serveringssteder i kort avstand. Vi leide solsenger (£6) og solstoler (£3) for en dag. Overraskende greit å ligge på småsteinene, men lurt å ha flippflopp eller sko på stranden da steinene er litt vonde å gå på.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, AndreasL508
Anmeldt 22. april 2018

Man kan ikke reise til Brighton uten å ta en tur på stranda. Små butikker og restauranter langs stranda. Man får også kjøpt øl enkelte steder som man kan ha med på stranda.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Åsa A
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Kjempefint å gå langs stranda. Her finnes det også serveringssteder og små butikker langs promenaden. Veldig fint å sette seg ned å drikke og spise noe godt.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, stinesb
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Jeg gikk tur hver morgen her og likte meg godt. Lett tilgjengelig og tilrettelagt for de som bruker rullestol også.

Du kan gå langt og du kan sitte på steinstranda og nyte utsikten til havet og Brighton Pier. Det er flere spisesteder og små butikker der også.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, vicki268