Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

Really enjoyable stay at your hotel.Gott að vera hér. Stutt á góða matsölustaði. Stutt á ströndina. Góður göngutúr í búðirnar. Frábærir gestgjafar alltaf tilbúnir að aðstoð við hvað sem er. Mjög góður morgunmatur mikið úrval líka fyrir grænmetisfæði og jafnvel glutenfrítt. Takk fyrir okkur sjáumst síðar.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, krakiber50
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Kjempekoselig lite hotell. Bygningen er smakfullt dekorert og rommene er gjennomtenkt innredet. Veldig hyggelig vertskap, frokosten var veldig god, bedre enn forventet. Fornuftig pris. Kort gåavstand til det vi som norske turister ønsket oss. Kan virkelig anbefale stedet.
Mari

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, marin710
Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Veldig koselig og rolig hotell. Meget hyggelig vertskap, deilig frokost og bra beliggenhet rett ved sjøen, og ca 10 minutters gange fra alt som skjer. Rommet var rent og pent. Skal bo her igjen ved neste Brighton-besøk!

Dato for oppholdet: mai 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, deladoni
Anmeldt 2. august 2018

Etter to overnattinger i slutten av Juli 2018 har jeg kun positive ting å sei om dette Hotellet og dets vertskap Steve og Peter.
Hotellet er ny renovert i en stil og form slik at det framstår lyst , trivelig og meget tiltalende.
Rommene var store lyse og ikke minst reine.
Frokosten som blei servert var veldig god og en fikk fersklaget alt det en måtte ønske seg.
Vertskapet var oppofrende og var behjelpelig med restaurant booking og ikke minst kunne fortelle om kva som var vert å få med seg i Brighton.
Beliggenheten til hotellet var perfekt med hensyn til avstand til sentrum , gjennomgangstrafikk og støy , en perle av et B&B i sentrum av Brighton.

Vidar A.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, ankerv
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi vil sterkt anbefale Red Brighton Blue Boutiqe Guest house. Elegant og nylig renovert med perfekt beliggenhet. Vennlig og svært hyggelig vertskap som gir gode anbefalinger og topp personlig service. Flotte rom med absolutt alt man behøver; safe, kjøleskap, kaffemaskin og vannkoker, snacks og kald drikke inkludert. Toalettartikler av god kvalitet REN. God seng og rent og pent overalt! Nydelig frokost, delikat og fristende med personlig servering. Vegetar og allergivennlig kost tilbys. Koselig liten hage. Ingen støy, stille område men sentral beliggenhet til alt Brighton har å by på. Vi kommer gjerne tilbake! Tusen takk Steve og Peter!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, anne mette C