“Nydelig fisk! ”

Vurdert som nr. 34 av 719 Restauranter i Kingston-upon-Hull
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte seabass fisk. Den var kjempegod med sprøstekt skinn og nydelig saus. Mitt følge spiste risotto med sjømat, og hun var også veldig fornøyd. God vin til. Det lå litt bortgjemt i 2. Etasje. Men er verdt et besøk. Kommer gjerne igjen.

Takk, A J
Rachel H, Owner på Al Porto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2018

Hi AJ
Thank you for visiting Al Porto - all the way from Norway. We are delighted you had such a lovely experience and also took the time to tell us as well. Thank you for an amazing review.

Anmeldt 4 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 5 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 6 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Reisende som så på Al Porto, så også på

Kingston-upon-Hull, East Riding of Yorkshire

Har du vært i Al Porto? Del dine erfaringer!