“God biff.”

What's Cooking
Vurdert som nr. 114 av 2 140 Restauranter i Liverpool
Kjøkken: Bar, Grill
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Etter å ha vært på en guidet bytur i Liverpool var vi både kalde og sultne. God biff og annet sørstatsnadder. Rask servering. Savner coleslaw til ribben.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, _slaugk

Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Har vært der flere ganger. Aldri blitt skuffet hverken av mat eller pris. Koselig nede ved Merseyside og Albert Dock

Dato for besøk: februar 2018
Takk, svnhaugen
Anmeldt 8. april 2017 via mobile enheter

Veldig kult sted,med fin beliggenhet på Albert dock. Var der for lunsj, godt utvalg, trivelig personer på jobb, god mat! Fungerer helt sikkert for middag på kvelden også, veldig fornøyd!

Dato for besøk: april 2017
Takk, 625_ivindl
Anmeldt 5. mars 2017 via mobile enheter

Vi har vært der tre ganger siste dager og er veldig fornøyde. God mat servert i hyggelig atmosfære. Finner egentlig ikke noe negativt. Må i så fall være at alle som serverer lærer seg smiler litt. De feste gjorde det men et par av de vi møte virket som de ønsket at dagen snart var over.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, svnhaugen
Anmeldt 19. februar 2017 via mobile enheter

Jeg likte dette spisestedet veldig godt. Fin beliggenhet på Albert Dock.
Atmosfæren var koselig og det var mye liv der.
Maten var super så jeg spiste der to ganger i løpet av helgen.
De som jobber der er veldig hyggelige og kan jobben sin.
Anbefales!

Dato for besøk: februar 2017
Takk, maribaen

Reisende som så på What's Cooking, så også på

Har du vært i What's Cooking? Del dine erfaringer!