“Håpløs”
Anmeldelse av Spice Lounge

Spice Lounge
Vurdert som nr. 398 av 1 981 Restauranter i Liverpool
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Privat middag, Reservasjoner
Anmeldt 3. april 2017 via mobile enheter

Her var det kaos! Servitørene virret rundt og hadde det visst alt for travelt. Sure og passe uhøflig var de også. Maten kom etter lang tid og vi hadde selvsagt drukket opp drikken vi hadde bestilt til maten. Servitøren vår smilte ikke en gang, måtte nevne det for han når vi gav tips og minne han på at det et også vanlig og takke når man får tips. Grei mat. Anbefales ikke.

Takk, Eva N

Anmeldt 24. februar 2017 via mobile enheter

Fant denne via TripAdvisor og ble ikke skuffet. Maten var nydelig og ventetiden var heller ikke lang. Eneste de burde blitt bedre på er kanskje å snakke med sine gjester, for vi prøvde spørre servitøren vår om flere ting i menyen uten at han egentlig var kjempe ivrig på å svare og kom heller ikke med anbefalinger. Fikk ei heller spørsmål om dessert eller kaffe etter maten.

Takk, Inghan
Anmeldt 12. desember 2015 via mobile enheter

Lørdag kveld uten reservasjon. Fikk estimert 15 minutter venting. Endte opp med 45. Noen som kom senere fikk bord først. Litt rotete service der liksom ingen hadde "ansvar" for oss. Flere spurte om det samme osv.
Fine lokaler og når det omsider ble mat var den nydelig. God porsjon. Godt utvalg.
Maten trekker akkurat nok opp til 4 stjerner. Hadde ikke den vært så god hadde vi snust på en 2.

Takk, Fredrik O
Anmeldt 2. februar 2015

Vi hadde bestilt bord på forhånd. Ble møtt av hyggelig personale. Fikk mye god mat og store posjoner.

• Atmosfære
Takk, Pia H
Anmeldt 16. oktober 2011

Vi var 6 sultne mannfolk som var klare for indisk mat. Vi besøkte restauranten en søndag i oktober. Da var det god plass, og vi møtte faktisk Liverpools høyreback Glen Johnson.
Hovmesteren og kelnerne (2 mann) tok veldig godt vare på oss, og maten vi fikk servert var meget bra.
I norske øyne var prisen også på et godt nivå, da vi endte opp på ca 300 kr per hode, med papadums til alle, samt hovedrett, et par øl og kaffe.

• Atmosfære
Takk, Perkopp

Reisende som så på Spice Lounge, så også på

Liverpool, Merseyside
Liverpool, Merseyside

Har du vært i Spice Lounge? Del dine erfaringer!