“Kongelig biffrestaurant”
Anmeldelse av Cowshed

Cowshed
Vurdert som nr. 6 av 1 958 Restauranter i Liverpool
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Kan virkelig anbefale ett besøk på Cowshed.Andre gangen vi besøker denne restauranten i forbindelse med fotballtur.
Har aldri fått så mør biff noen steder og med veldig gode tilbehør og sauser ble det en fantastisk matopplevelse.
Vi valgte en kraftig Malbec som passet meget godt til biffen.
Det er bare å bestille bord til neste Liverpool tur

Takk, MCH_1964

Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Intimt og koselig lite sted med helt fantastisk godt kjøtt. Anbefales ikke for de som ikke spiser kjøtt, da det kun er dette som er på menyen. Men er du derimot glad i kjøtt, er det absolutt verdt et besøk! Kan være lurt å bestille bord, da det ikke er så stort. Hyggelig atmosfære, og serviceinnstilt personale.

Takk, Siljeande
Anmeldt 2. januar 2018

En helt nydelig atmosfære, med små rom, med få gjester i gangen, og derav lite støy, med fantastisk god mat og vin. Vi fulgte servitørs anbefaling ift vin, og den passet perfekt til vår mat. Vi bestilte tenderloin begge to, med sopp, gulrøtter og fries til. Alt passet nydelig godt sammen, det samme gjorde de to sausene vi hadde. Strengt tatt kunne vi sikkert delt på skålen med tilbehøret, men det var så godt at jeg bare er glad for at vi tok dobbelt opp av alt. :) Takk cowshed, hit vil vi tilbake!

Takk, kristinemase
Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Her finner du et gammelt hus som er bygget om til en fantastisk hjemmekoselig restaurant med flere små rom. Maten er nydelig, hyggelige servitører. Her kommer vi gjerne tilbake!

Takk, annkg
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Fabelaktig mat på dette stedet, med Biff og dagens special som alltid bør anbefales. Her er også atmosfæren og betjening helt i toppen.
Vi hadde en veldig koselig kveld her og anbefaler stedet varmt videre...

Takk, Kjetil J

Reisende som så på Cowshed, så også på

Liverpool, Merseyside
Liverpool, Merseyside

Har du vært i Cowshed? Del dine erfaringer!