“Fantastisk Indisk ”

Vurdert som nr. 144 av 2 146 Restauranter i Liverpool
Omgivelser: Central Liverpool
Omgivelser: Central Liverpool
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat, muligens an av de beste indiske vi har spist på. God service, ryddig og reint . Ingenting å utsette på , helt ypperlg. Anbefales!

Takk, OKornberg321

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Dette er trolig den beste indiske maten jeg har spist. Ville ha gitt restauranten full score om det bare var maten jeg skulle vurdere. Men - vi hadde to servitører. Den ene var utrolig smilende og blid, den andre hadde ganske mye å gå på. I tillegg ventet vi lenge på maten. Den var vel verdt å vente på.

1  Takk, Elin E
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig lokaler, en kelner var super hyggelig og de andre kunne vært hyggeligere. Vi kommer gjerne tilbake om vi vil ha god Indisk mat i Liverpool

Dato for besøk: juli 2018
Takk, myklemor
Anmeldt 9. mai 2018 via mobile enheter

Dette må være noe av den beste maten jeg noen gang har spist. Kjempe fint lokale og hyggelige servitører. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 236maline
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Definitivt den beste indiske maten jeg har smakt! Vi var en vennegjeng på fem som var der for første gang, og alle var veldig fornøyde med maten. Lokalene og atmosfæren er fin. Servitørene hyggelige og hjelpsomme. Terningkast 6!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Stinamarier
Amit K, Manager på Barton Rouge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Dear Customer,

Many thanks for the fantastic review and for taking the time to share your experience with us.

We welcome your kind feedback on the restaurant which is incredibly encouraging and greatly appreciated.

Thank you again and we hope it is not too long before we have the privilege of welcoming you back again.

Yours sincerely,
Barton Rouge
Management - Liverpool

Reisende som så på Barton Rouge, så også på

Har du vært i Barton Rouge? Del dine erfaringer!