5 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Expedia.comUSD 115
travelup.comUSD 126
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg bodde her i tre netter sammen med min sønn i forbindelse med hjemmekampen mot Southampton i slutten av september. Hotellet er stort sett rent og fint, personalet er hyggelig og frokosten var bra til engelsk hotell å være. Det beste er nok uansett den sentrale beliggenheten. Du har gangavstand til det aller meste i sentrum og det er positivt.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, baardos
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Fint hotell med strålende beliggenhet. Hyggelig betjening, grei frokost, trivelig bar. Prøvde ikke restauranten, men menyen så spennende ut. Alt var rent og pent, og det er gym, lekerom og basseng i kjelleren.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Nin68
Anmeldt 16. januar 2018 via mobile enheter

Greit hotell, veldig bra beliggenhet. Greit rom, men de bør sjekke litt bedre hvordan ting ser ut. Lurvete gardiner med skitne flekker og skitne flekker på lampe. Teppegulv er ikke det beste. God frokost så man slipper å gå ut for å spise frokost. Bra trimrom og badebasseng. Hjelpsomt personale. Burde vært vask på toalett som var separat fra bad. Greie senger og sovesofa.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Stein-Eric G
NovotelLiverpoolGM, Front Office Manager på Novotel Liverpool Centre Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2018

Dear Stein-Eric,

Thank you for taking the time to tell us about your stay at the Novotel Liverpool City Centre. Please allow me to express my sincerest apologies that your experience did not meet your expectations, due to housekeeping issues.

At Novotel we strive to provide a superior service experience for every customer therefore your feedback is very important to us.
Please note that this problem was a true exception to our normal practices. Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Anmeldt 16. januar 2018 via mobile enheter

Bodde her i forbindelse med fotballtur, fint hotel som ligger veldig sentralt med hele byen rett utenfor døren. Det var store fine rom og stor frokost inkludert i prisen. Det er ett lite med fint basseng i kjelleren, med ett lite steambad. Ellers er det også ett lite treningsrom i kjelleren, for de som trenger litt trim.

Dato for oppholdet: august 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Sven006

Dear Sven,

We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.

Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another pleasant journey with us.

Anmeldt 2. januar 2018

Dro hit i forbindelse med nyttårsfeiring og fotball. Hotellstandard var grei nok, frokosten var nok mest å anbefale for de som liker den engelske varianten. Var noen skinke- og ostebiter å få i kalddisken, men denne ble ikke fylt på noe særlig i løpet av de timene frokosten varte virket det som. Resepsjonistene så ut til å ha svært lite kontroll på bagasjen som ble oppbevart, og de brukte utrolig lang tid på den enkelte kunde, noe som gjorde at køen til stadighet vokste seg, og tok lang tid. Stuepikene var flink på dag 1 med å bytte ut håndklær, så ble det stille derfra. Vi spurte bl.a om mer dopapir den siste dagen, flere timer før vi skulle sjekke ut, men det dukket aldri opp.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, kristinemase

Dear Peter Kinley,

Thank you for taking the time to tell us about your stay at the Novotel Liverpool City Centre. Please allow me to express my sincerest apologies that your experience did not meet your expectations, due to breakfast and reception issues.