Expedia.comUSD 97
Agoda.comUSD 97
Destinia.comUSD 114
Anmeldt 14. desember 2018

Har bodd her før, og det er et greit og fint hotell. Sentral beliggenhet. Noe dyrt i forhold til hva man får, spesielt frokosten er ganske dårlig. Hyggelig personale, og nærme puben baltic flest, som er meget bra.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hampton
Takk, 988vidar_
Bethany H, Manager på Hampton by Hilton Liverpool City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2018

Dear 988vidar_

Thank you for taking the time to leave some feedback regarding your stay at the Hampton By Hilton Liverpool.

Its great to see you are a returning guest and enjoyed our central location and found the team friendly.

I will for sure share all your feedback across the team.

I do hope we can welcome you back sometime soon.

Kind Regards ,

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vel tilbake på Hampton by Hilton. Denne gang to voksne og ett barn. Blir litt trangt når man trekker ut den doble sovesofaen.
God engelsk frokost. Bare fem min å gå til Liverpool one. Veldig greit hotell

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Terje J
Bethany H, Front Office Manager på Hampton by Hilton Liverpool City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2018

Dear Terje J ,

Thank you for taking the time to leave a review from your recent stay at the Hampton By Hilton.

We do appreciate all feedback as it helps us improve our guest satisfaction.

I will for sure share your comments within my team and I do hope we can welcome you back to the hotel on your next trip to Liverpool.

Kind Regards ,

Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Vi har vært her 2 ganger og det er ikke High class, men det ville heller ikke passe når man skal til Anfield. Gåavstand til Beatles museum, Albert Dock og Liverpool one.
Frokost anbefales å spise tidlig, ellers et det vanskelig å få plass,

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Judy B
Bethany H, Front Office Manager på Hampton by Hilton Liverpool City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2018

Dear Judy B ,

Many thanks for leaving a review from your stay with us at the Hampton By Hilton Liverpool city Centre.

All your comments have been passed within the team.

I do hope we can welcome you back next time your in Liverpool.

Kind Regards,

Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Rolig og greit strøk dersom du har med barn. Rommene er helt ok, men savnet et kjøleskap litt mere kvadrat når du booker et rom for 4. Frokosten var såpass dårlig at vi heller gikk ut for å spise frokost siste dagen. Det var også kaos i frokostsalen med lite sitteplasser og mangel både på bestikk og kaffe. Selv om det bare er 10 pund så reagerer jeg på at du må kjøpe et reiseadapter i resepsjonen for å kunne lade på rommet.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, P5699SPthomasl
Sarah W, Front Office Manager på Hampton by Hilton Liverpool City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2017

Dear Thomas L,

Thank you for taking the time to write a review on your stay, your kind comments about the staff and facilities are most appreciated and I am pleased you found your stay most pleasurable.
I will however pass your comments over regarding breakfast so this is most appreciated,

We hope to wish you a safe return in the near future. We loved having you here!.
Kind regards,
Sarah Wilson

Anmeldt 23. mai 2017 via mobile enheter

Et greit hotell som ligger nederst i sentrum ned mot Albert Dock som kun er 5 minutters spasertur unna. Kun 10 min å gå til Liverpool one og sentrum. Greie rom og enkel frokost og bra service i resepsjon.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 477oles
Gianfranco B, General Manager på Hampton by Hilton Liverpool City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2017

Thank you for your review about the hotel we have loved having you here.
See you soon, Kind regards