“En skuffelse”
Anmeldelse av Lunya

Lunya
Vurdert som nr. 134 av 2 145 Restauranter i Liverpool
God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Central Liverpool
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Gledet oss til deilig tapas. Har vært her for noen år siden. Den gangen var både mat og service veldig bra.
Dette besøket ble derfor en stor skuffelse. Smakløs mat og elendig service.

1  Takk, Elin E

Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Fantastisk tapasresturang som bare må prøves.
Nydelig, og masse mat. Hyggelig betjening. 5 min gange fra Liverpool One.
Dersom en drar på fotballweekend, bør en booke på førehand

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 262_gem
Anmeldt 20. november 2017

Fikk bord på Lunya en lørdags kveld. Fullt hus og høy stemning i lokalet. Vi plukket ut 3-4 retter per person, og de første rettene kom på bordet svært raskt. Imponerende når det er sent på kvelden og huset er fullt.
Smakfulle retter og greie porsjoner, kanskje noe i overkant høyt priset sammenlignet med andre muligheter i sentrum.

Dato for besøk: november 2017
Takk, vetleh2016
Anmeldt 18. november 2017 via mobile enheter

God og variert tapas for enhver smak. Mange glutenfrie alternativer. Hyggelig betjening som yter god service.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Tom Zahl H
Anmeldt 25. mai 2017

Torsdag kveld med tapas og lite folk skulle være toppkarakter på Lunya. Noe fantastisk mat ( due var topp ) men også noe middelmådig. Fryktelig nedtur med sur fløte i den irske kaffen, vi klagde og den neste kom uten whiskey. Ikke akseptabelt!!

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, Harald B

Reisende som så på Lunya, så også på

Liverpool, Merseyside

Har du vært i Lunya? Del dine erfaringer!