Vio.com
Algotels
HurbUSD 101
Anmeldt 12. desember 2018

Vi var noen kamerater som bodde her noen dager i desember 2018, i forbindelse med fotballkamp. Hotellet ligger perfekt til i forholde til sentrum i Liverpool, med gåavstand til det meste. Standard på hotellet er OK, personalet hyggelig, frokost enkel (ikke inkludert), og baren god. Helt OK opphold.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Leif-OleT
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Standarden på rommet var helt OK (ganske bra til England å være).
Vi var fem stykker som reiste sammen og hadde booket to rom. Resepsjonisten hadde ikke helt kontroll, først fant han ikke bookingen vår og når han hadde funnet denne mente han at vi kun hadde betalt for frokost, noe vi hadde og kunne dokumentere. Når vi så får tilgang til rommet er det kun to senger på hvert rom (i bestillingen står det 1 stk Twin room og 1 stk Tripple room), så igjen har ikke personalet helt kontroll. OK standard på rommet som sagt, bra bad. Sengene er middelmådig (kjenner fjærene godt i madrassen).

Frokosten er også helt OK, det er kun eggerøre, skinke og bønner av varm mat. Ellers tilbyr de brød og frokostblanding. Kaffe og juice er også tilgjengelig.

Veldig god beliggenhet på hotellet, kun noen minutters gange fra bussterminal (kom med buss fra flyplassen), kort vei til hovedområder i Liverpool med masse butikker, spisesteder med mer! Ca. 25 minutter med buss fra hotellet til Anfield stadium.
Alt i alt et OK opphold.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Thomas R
Anmeldt 22. juli 2018

Dette hotellet er veldig bra, store rom, veldig sentralt, mellom Albert dock og sentrum, veldig hyggelig betjening. Liverpool er en veldig fin by, mye og gjøre der, kan også anbefale en tur til Chester.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Rolfpappo
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Bodde på hotellet i 5 dager i forbindelse med 2 Liverpool kamper. Da eg kom til hotellet var det såkalla ekstrem vær i England. Toget var 1 time forsinka, og flere veier var stengt grunna snø og kulde. Er var ganske kald da er kom til hotellet. Rommet var ikke oppvarma på forhånd, og eg måtte ringe i resepsjonen for å få hjelp. En fra resepsjonen kom og slo på vifta og sa det kom til å bli varmt iløpet av 30-45 min. Eg måtte legge meg under dyna fullt påkledd, og etter ca 2 timer var det passelig. Det var heller ingen varme på badet, fikk da beskjed om å sette opp døra.

Frukosten var absolutt ikke bra. Vi måtte vente i 30 min før vi hadde fått glass, kopp, fat og bestikk. Flere av koppene var skitne, gammel kaffegrugg eller skitremser. Der var stort sett alltid tomt for mat, og juicen var i bestefall vatn med juice smak.

Kommer aldri til å bo på Days Inn igjen.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Emil R
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Aircondition på rommet fungerte ikke. Det var ikke mulig å åpne vinduet og det var ingen vifte som tok seg av damp ved dusjing. Vi ga beskjed før vi gikk ut for å spise middag. Da vi kom tilbake tre timer senere hadde resepsjonisten glemt at vi ga beskjed om det og skulle sende noen opp med en gang. Etter nesten en time uten at noen kom ringte vi til resepsjonen. Det kom en mann, trykket på knappene på Aircon og konstaterte at det ikke virket. Skulle finne en vifte og få noen til å se på det neste dag. Tre minutter etter at han forlot rommet ringte telefonen og vi ble fortalt at de ikke hadde flere vifter tilgjengelig. Hotellet var visstnok fullbooket så vi kunne ikke få et annet rom. Vi forlot rommet kl 06 neste morgen pga sportsarrangement og kom tilbake 19.30. Spurte i resepsjonen om de hadde fikset problemet. Samme resepsjonist som glemte oss dagen før. Hun skulle sende opp noen med én gang. 15 minutter senere kom en som hadde jobbet der i 3uker og som ikke ante noe om Aircondition-anlegget. Han beklaget og skulle prøve å finne noen som kunne fikse det. Kom tilbake med en vifte og beklaget at det ikke var noe mer han kunne gjøre. Elendig kommunikasjon mellom de ansatte. Rusk og hår på teppet på rommet. Kommer aldri til å bo der igjen.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, SiriL3