Liverpool & The Beatles Rail Day Trip fra London

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve The Cavern Club på
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Store forventninger. Alle innfridd. Stedet puster historie og når dette toppes med 2 timer med Beatles låter er det lite å utsette for min del.
Vil besøke liveshowet flere ganger.
Et «must» når fredagskvelden brukes i Liverpool.
Kan være vanskelig å få tak i billetter, anbefaler å bestille disse på forhånd.
Om man ikke velger liveshowet på fredag skal du uansett ta deg et besøk!
10/10 for min del

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Toffeeboy
Anmeldt 18. september 2018

Vi likte oss godt nede i denne populære puben, stort sett bare turister her, men voksent publikum og god stemning med livemusikk. Mye sjel i veggene her :)

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Adventure401904
Anmeldt 27. august 2018

Fantastisk stemning på ærverdige The Cavern Club i Mathew Street. For en stemning, godt øl, men selvfølgelig ensformig musikk for å være der mer enn 2-3 timer. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Viggo B
Anmeldt 12. juli 2018

Hadde gledet meg til å besøke Cavern Club og hadde kanskje noen litt forhøye forventninger til stedet. Artig å se hvor det hele startet for The Beatles men litt trist å se at det nå er like mye souvenirbutikk som klubb. Underholdningen stod en trubadur med gitar for. Beatles låter kom på løpende bånd men med et lydnivå som var noe i overkant av hva jeg syns var OK. Men stor stemning blandet publikum som var til stede.
Been there, done that!

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Lpk66
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Må bare oppleves. Mye historie, unik atmosfære, supre liveband.
Et sted som må oppleves og må besøkes

Dato for opplevelse: mai 2018
2  Takk, Bengthaavard