“Må sees”

Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Avgift: Ja
Anbefalt lengde på besøk: 2-3 timer
Nyttig informasjon: Aktiviteter for eldre barn
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Er du i Liverpool MÅ man på Beatlesmuseum. Meget interessant, og har det neste info som man kan lure på. Fin kafé etter fullført tur.

Takk, HBW78

Anmeldt 19. august 2017

Det intet å besøke det meste om deres historie er allerede kjent. Det blir bare et langt gjesp til noen hundre kroner

Takk, ivartina
Anmeldt 10. mai 2017

Beatles museet tilbyr lyd på øret når du beveger deg i museet. Det er kjente og familie av medlemmene i Beatles som forteller. Utrolig hva 4 gutter fra Liverpool fikk til!

Takk, Borthe
Anmeldt 26. april 2017

Veldig mye informasjon og fint audio guide. Selv brukte vi 1 time og 45 min, men kunne godt vært der lenger.

Takk, BPBOslo
Les flere anmeldelser
Anmeldt 6. april 2017

Var der i mars. ikke mye folk. ok inngangspris. Masse ting fra Beatles's tid. Og en god del ting å lese som en ikke visste. Man bør gå innom dersom man er musikkintressert og liker mersey beaten.

Takk, terjoed

Reisende som så på The Beatles Story, så også på

Har du vært i The Beatles Story? Del dine erfaringer!