Anmeldt 5. april 2017 via mobile enheter

Var her 3 netter, på fotballtur. Helt greie rom. Det følger med innholdet til kjøleskapet, nesten litt flaut hvor lite som følger med. Kunne heller droppet den ene sjokoladen, de 2 brusene og de 2 vannflaskene. Blir fylt på hver dag, men kunne blitt et bedre innrykk, med litt mer i kjøleskapet.

Frokosten var helt grei. Ikke så bra og ikke så dårlig. Bra beliggenhet.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 719alexanderh
Natasha T, Front office - shift leader på Hotel Indigo Liverpool, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2017

Dear Helt,

First we would like to thank you for taking time to send over your review on your recent stay.

we are glad you enjoyed your stay, with regards to the content of our fridge these are offered as a complimentary extra for you to enjoy.

we hope to welcome you back in the future.

Kindest regards

Samantha

Anmeldt 5. januar 2017 via mobile enheter

Vi tilbrakte 3 netter ved hotel indigo nylig på vår tur til Liverpool. Frokosten var god, hva man kan forvente av engelsk frokost. Rommene var fine, personalet hyggelig og renholderne gjorde en god jobb. Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, 128henrikg
Natasha T, Front Office Manager på Hotel Indigo Liverpool, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2017

Takk for at du tok deg tid til å vurdere ditt siste opphold på Hotel Indigo Liverpool.

Vi er veldig glad for å høre hvor mye du likte ditt siste opphold på Hotel Indigo Liverpool.

Vi håper å ønske deg velkommen tilbake igjen i fremtiden.

Anmeldt 25. oktober 2016 via mobile enheter

Hotellet er noe av det bedre jeg har bodd på. Her møter du meget hyggelige folk og ble godt mottatt. Veldig hjelpsomme.
Meget fine rom og bra renhold. Stille og rolig om natten. Frokost var det et godt utvalg fra varen til kalde retter.
Kan absolutt anbefales. Kort avstand til sentrum en 5 minutters gange.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, steinhugoheske
Natasha T, Front Office Manager på Hotel Indigo Liverpool, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2016

Kjære Stein-Hugo,

Takk for din anmeldelse av Hotel Indigo Liverpool.

Vi er veldig glad for å høre hvor mye du likte oppholdet, og vi ser frem til å ønske deg tilbake i fremtiden.

Anmeldt 18. oktober 2016 via mobile enheter

Veldig bra hotell som ligger sentralt. 15 min fra jernbanestasjon i gangavstand, 5 Liverpool One, 10 min til Albert Dock.
Veldig bra frokost selv om den er engelsk. Bra utvalg, og for dem som ønsker grove produkter er det kornblandinger. Rommet var meget bra, vi kjøpte på litt større så badekåper var tilgjengelig. Gratis minisafe. Stille og rolig. Trivelig betjening. Hvis det er noe negativt må det være lite plass på baderom så det er vanskelig å plassere toalettsaker. Bare en bagatell og rommene er helt sikkert forskjellig.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, ingerhege
Natasha T, Front Office Manager på Hotel Indigo Liverpool, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2016

Kjære ingerhege,

Vi er veldig glad for å høre at du likte oppholdet hos oss, og vi ser frem til å se deg igjen snart!

Anmeldt 22. mai 2016

Dette er ett av di bedre hoteller sentralt i liverpool,
bodde på dette hotellet i 4 netter i forbindelse med fotballkamp,
sentralt og gå avstand til det meste,
Enkel Engelsk frokost ,hyggelig betjening.
Førstevalg ved neste tur.

Dato for oppholdet: mars 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Eskild A
GuestRelationsHIL, Front Office Manager på Hotel Indigo Liverpool, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2016

Kjære Eskild A,

Takk for din anmeldelse av Hotel Indigo Liverpool .

Vi er glade for å høre hva et fantastisk opphold du hadde med oss , og vi ser frem til å ønske deg tilbake i fremtiden .