Hurb
Lol.travelUSD 102
Anmeldt 14. november 2017 via mobile enheter

Vi ankom hotellet og syntes uteplassen foran inngangen så hyggelig ut til tross for en mørk regnfull novemberkveld. Bygningen så litt trist ut og ligger i en trafikkert gate, men vel innenfor døra viste det seg en koselig lun og hyggelig resepsjon. Personalet var veldig hyggelig og behjelpelig. Rommet var ikke spesielt stort, men stort nok for to reisevant venninder. Rent og pent, gjelder også badet med gode håndklær. Den dekorative "trådsnelle" tapeten i friske farger gjorde rommet hyggelig. Gode senger, morgenkåper og kaffe og te, falt alt i smak.
Frokost i England kan jo være så som så for oss skandinaver, men her var det delikat framstilt. Litt lite på buffeen, men deilig ferskt brød,croissont, oster og marmelade. Et utvalg varme frokostretter kunne bestilles til et observant og hyggelig personale. Lite hotell, men mange gjester og til tross for det, kjente personalet deg igjen ved navn. Imponerende, og noe som gjør at gjestene føler seg sett og velkomne.
Restauranten og baren var delt med en skillevegg, og ikke det store arealet, men virkelig hyggelig og lunt.
Hotellet ligger sentralt til shopping og severdigheter, så jeg anbefaler det på alle måter. Verdt et besøk, også Liverpool generellt.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, g_ril_sTrondheim
GuestRelationsHIL, Guest Relations Manager på Hotel Indigo Liverpool, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2017

Dear g_ril_sTrondheim,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review on your recent stay here with us at Hotel Indigo Liverpool.

I am thrilled to see just how welcomed you felt in our hotel and that all of our staff and facilities impressed you.

We pride ourselves on our high standards and am so pleased to see that you thought so highly of them too, we very much hope to welcome you back to our hotel in the future.

Best wishes,

Kjære g_ril_sTrondheim,

Tusen takk for at du tok deg tid til å forlate oss slik en fin anmeldelse på ditt siste opphold her hos oss på Hotel Indigo Liverpool.

Jeg er begeistret for å se hvor velkommen du følte på hotellet, og at alle våre ansatte og fasiliteter imponerte deg.

Vi er stolte av våre høye standarder og er så glade for å se at du trodde så høyt av dem også, vi håper veldig mye å ønske deg velkommen til vårt hotell i fremtiden.

Beste hilsener,

Anmeldt 5. april 2017 via mobile enheter

Var her 3 netter, på fotballtur. Helt greie rom. Det følger med innholdet til kjøleskapet, nesten litt flaut hvor lite som følger med. Kunne heller droppet den ene sjokoladen, de 2 brusene og de 2 vannflaskene. Blir fylt på hver dag, men kunne blitt et bedre innrykk, med litt mer i kjøleskapet.

Frokosten var helt grei. Ikke så bra og ikke så dårlig. Bra beliggenhet.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 719alexanderh
Natasha T, Front office - shift leader på Hotel Indigo Liverpool, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2017

Dear Helt,

First we would like to thank you for taking time to send over your review on your recent stay.

we are glad you enjoyed your stay, with regards to the content of our fridge these are offered as a complimentary extra for you to enjoy.

we hope to welcome you back in the future.

Kindest regards

Anmeldt 5. januar 2017 via mobile enheter

Vi tilbrakte 3 netter ved hotel indigo nylig på vår tur til Liverpool. Frokosten var god, hva man kan forvente av engelsk frokost. Rommene var fine, personalet hyggelig og renholderne gjorde en god jobb. Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: januar 2017
2  Takk, 128henrikg
Natasha T, Front Office Manager på Hotel Indigo Liverpool, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2017

Takk for at du tok deg tid til å vurdere ditt siste opphold på Hotel Indigo Liverpool.

Vi er veldig glad for å høre hvor mye du likte ditt siste opphold på Hotel Indigo Liverpool.

Vi håper å ønske deg velkommen tilbake igjen i fremtiden.

Anmeldt 25. oktober 2016 via mobile enheter

Hotellet er noe av det bedre jeg har bodd på. Her møter du meget hyggelige folk og ble godt mottatt. Veldig hjelpsomme.
Meget fine rom og bra renhold. Stille og rolig om natten. Frokost var det et godt utvalg fra varen til kalde retter.
Kan absolutt anbefales. Kort avstand til sentrum en 5 minutters gange.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, steinhugoheske
Natasha T, Front Office Manager på Hotel Indigo Liverpool, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2016

Kjære Stein-Hugo,

Takk for din anmeldelse av Hotel Indigo Liverpool.

Vi er veldig glad for å høre hvor mye du likte oppholdet, og vi ser frem til å ønske deg tilbake i fremtiden.

Anmeldt 18. oktober 2016 via mobile enheter

Veldig bra hotell som ligger sentralt. 15 min fra jernbanestasjon i gangavstand, 5 Liverpool One, 10 min til Albert Dock.
Veldig bra frokost selv om den er engelsk. Bra utvalg, og for dem som ønsker grove produkter er det kornblandinger. Rommet var meget bra, vi kjøpte på litt større så badekåper var tilgjengelig. Gratis minisafe. Stille og rolig. Trivelig betjening. Hvis det er noe negativt må det være lite plass på baderom så det er vanskelig å plassere toalettsaker. Bare en bagatell og rommene er helt sikkert forskjellig.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, ingerhege
Natasha T, Front Office Manager på Hotel Indigo Liverpool, an IHG Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2016

Kjære ingerhege,

Vi er veldig glad for å høre at du likte oppholdet hos oss, og vi ser frem til å se deg igjen snart!