“Skuffende lunch”

Vurdert som nr. 125 av 1 967 Restauranter i Liverpool
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Anfield
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Sørgelig, gammel salat, frossen chips, tørr kylling, overdynget ost på pizza. Det er mye å trekke fra på kjøkkenet her, men hyggelig service i herlige omgivelser

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 259heinh

Anmeldt 9. januar 2017 via mobile enheter

Helt OK mat, men verken mat, service eller prisnivå var noe å skryte av. Men hva gjør vel det når en spiser en burger på verdens fineste stadion?

Dato for besøk: januar 2017
Takk, aw2741
Anmeldt 7. februar 2016 via mobile enheter

Hyggelige servitører, trivelige lokaler og meget god mat. En super avslutning etter en dag viet. Anbefaler et besøk.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Tommy B
Anmeldt 22. januar 2016 via mobile enheter

Hei vi va her forrige lørdag å spiste burger m/chips. Veldig god burger og godt drikke og ikke minst den gide atmosfæren på selveste Anfield.
Anbefales:-D

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Mystiske
Anmeldt 30. november 2015 via mobile enheter

Spiste her i forbindelse med omvisning på stadion. Flott lokale, med veldig hyggelig betjening. Vi spiste hamburger, pizza og spaghetti bolognaise. Alt smakte nydelig :) anbefales sterkt

Dato for besøk: november 2015
Takk, 595martinf

Reisende som så på The Boot Room Sports Cafe, så også på

Har du vært i The Boot Room Sports Cafe? Del dine erfaringer!