Morsom, fleksibel skattejakt rundt Liverpool med kryptiske ledetråder og skjulte perler

Bestill på forhånd
fra
USD 12,52
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Mathew Street på
Anmeldt 9. november 2016

Vi var her i helgen i forbindelse med fotball helg.Var innom flere av barene.Her er det stapp fullt og ull fart hele helgen. Ikke ofte jeg har sett fotballkamp på tv til full disco og disko kule i taket

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Eva Steen K
Anmeldt 5. oktober 2016

Det er gøy å oppleve Mathew street, det er overraskende om noen mener annet. Og da snakker jeg ikke om fest og fyll, men den lille gata som det den var og er, og vil være i 100 år til. Kan oppleves på dagtid, bør oppleves på kveldstid. Kveldene i helgene er til tider overraskende "ville", og noe synlig fyll blir det. Men se på dette som en opplevelse, for det er musikk, fest og moro for voksne i alle aldre.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Rui200
Anmeldt 5. september 2016

Blir så glad av å vandre rundt i mathew street! Bør oppleves når man er i Liverpool. På kveldstid syder det av liv, mange flotte puber.

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, 799hildem
Anmeldt 5. april 2016

God stemning, av den typen hvor turister som meg loker rundt og lokale drita fulle folk soser rundt på jakt etter neste pint. Du blir godt minnet på historien rundt Mathew Street og selv jeg fant det fascinerende å tenke på alt som har skjedd her. Hvis du liker god stemning i ordnete former er ikke dette stedet for deg. De fleste nattklubbene vi var innom, med Cavern pub som et bittelite unntak, er skitne pengemaskiner stappet med overstadig berusede mennesker som du trolig klarer deg uten i lengden.

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, Rune H
Anmeldt 15. desember 2015

Her er det fullt øs om kveldene, med mye folkeliv i gaten.
Første gangen jeg er her, så om det er like mye trøkk alle helger? Party on Liverpool.

Dato for opplevelse: desember 2015
Takk, Oslo_NorwayBRiise