5 personer ser på dette hotellet
HurbUSD 110
Anmeldt 9. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
RadissonHotelGroup, Customer Service representative på Radisson Blu Hotel, Liverpool, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Anmeldt 9. oktober 2018

aircon virket ikke til tross for flere purringer, rommet ble ikke rengjort hver dag, det lå mat i over ett døgn utforbi flere rom, frokost salen var så liten at vi ga opp og gikk ut og spiste, upersonlig service i baren ,
kort oppsumert: står ikke i forhold til prisen, og har vært på Radisson Blue hotell over hele verden men dette var lavmål

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Berg F
RadissonHotelGroup, Customer Service Representative på Radisson Blu Hotel, Liverpool, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hej Knut,

Tack för att du har tagit dig tid att skriva om din vistelse på vårt hotell. Vi beklagar att du hade problem med aircon när du bodde hos oss. Självklart så ska ert rum bli städade så ofta som ni önskar. Vi hoppas att ni vill komma åter till oss, så ska vi försöka ge er en bättre upplevelse.

Anmeldt 5. april 2017 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, servicevennlige personale, veldig god frokost, bra hotellbar og hjelpsomme resepsjonister. Ligger bra til med gangavstand til sentrum og fasiliteter i Liverpool. Kan anbefales både for familier og par.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, evan148
Svar fra ledelsen:Besvart 9. mai 2017

Thank you for taking the time to review your stay at Radisson Blu Liverpool I do we can welcome you back soon.

Kind regards
James Constantine
Front Office Supervisor

Anmeldt 23. oktober 2016 via mobile enheter

Venner på fotballtur. To forskjellige rom. Resepsjonistene var ikke helt med. Under pari. Brukte to døgn på å få byttet batteri til safen, viste oss ikke raskeste vei til SPA, rotet med bestillingen til restaurant; bestilte til feil restaurant og klarte heller ikke bestille taxi på avreisedato som gjorde at vi rakk flyet. Vi ordnet det siste selv. Hotellrommet var slitt, se bilder. Hadde nok sin storhetstid på 90-tallet dette hotellet. Virket veldig slitt. Soppangrep i dusj, planke med tape for å lage rommet rullestolvennlig inn til bad, se bilde, skruer i veggene som var løse. Kjøleskapene er fjernet i alle rom ifølge vaskepersonalet. Rengjøringspersonalet vasket ikke vasken på badet de to første dagene, fylte ikke på med toalettpapir og fjernet ikke, og erstattet brukte glass. Bedre vasking etter hvert. Positivt med forholdsvis store rom. Håper eierene etter hvert vil oppgradere hotellet til ny tids standard.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Finnlinde
Svar fra ledelsen:Besvart 9. mai 2017

Kind regards
James Constantine
Front Office Supervisor

Anmeldt 24. juni 2016

Typisk forretningshotell som kan bli noe upersonlig.
Du vet hva du får når du bor på Radisson! Rent og pent, bra aircondition, god frokost, profesjonell og hyggelig betjening, store rom, lite støy. Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, OVA_12
LBAZH, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel, Liverpool, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2016

Kjære OVA_12 ,
takk for din Nyeste anmeldelse , jeg er glad du likte oppholdet som på vårt hotell .
Jeg håper å ønske deg velkommen tilbake snart ,
Vennlig hilsen
Aurora Vazquez Vega