Anmeldt 2. november 2017

Veldig rent og meget vennlige og i møtekommende og service innstilte ansatte :)
Meget sentralt med 100meter til Liverpool One og rett over gata til cavern pub:)
Veldig bra utsikt fra 7etasje .
Brede og gode senger
Og gratis et glass vin eller en øl og ost hver dag 1700-2000
Kommer til og bruke dette. Hotellet neste gang også :)

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, wegar_2015
Anmeldt 4. april 2017 via mobile enheter

Kjempefint hotell åpen resepsjon og servering 24 timer meget enkle rom men superrent hyggelig betjening og kort avstand til alt. Har bodd her tidligere og vil velge det igjen.Kan absolutt anbefales.Det er også et meget rimelig hotell.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, toronado77
Anmeldt 3. oktober 2016

Veldig bra hotell,med kort vei til det meste som er verdt å se i Liverpool. Meget service instillte personalet ,Helt ok rom,men litt for hard seng. Er et hotell jeg absolutt vil vurdere å bo på en annen gang.

Romtips: velg et rom med vindu,og ut mot baksiden av hotellet,er litt støy fra gaten fra forsiden.
Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, hilde b
Anmeldt 11. september 2016 via mobile enheter

Da vi kom inn dørene på hotellet, lurte vi på om det kunne være rett sted? En blanding av spiseplass og resepsjon - litt merkelig. (Og trangt). Fint og moderne rom med fantastisk utsikt over byen (8. etasje). Men med badets plassering midt i rommet, er ikke dette et hotell jeg ville brukt til venninnetur. - Litt for intimt og med liten mulighet for privatliv.
Veldig god beliggenhet og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, eliaks
Anmeldt 31. juli 2016

Meget greit hotel,med kort vei til alt du kan være med på i Liverpool,meget serviceminded betjening,og bra både nattmat og frokost,absolutt et sted å anbefale til en meget rimelig pris.Det er servering 24 timer og god service.

Romtips: Delvis bra utsikt fra 6.etasje
Dato for oppholdet: desember 2015