Anmeldt 17. mai 2017

Rommet hadde middels bra standard. Badet hadde bra standard. Tv var svart. Senga var kanskje litt hard. Det var en stol og et lite bord. Greit nok. Det var to krus til te eller kaffe. Det var en grei benk til å legge trille kofferten.

Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Ronny V
IbisStylesLiverpool, Manager på Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2017

Dear Ronny V, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're travelling to our area again soon, please don't hesitate to call us. Regards, Joanna, Assistant General Manager.

Anmeldt 9. mai 2017

Veldig hyggelig betjening. Nydelig kaffe,-alle varianter vi kunne forsyne oss med hele døgnet var et stort pluss! Likeledes fristende vann i kanner. Rommet var rent og pent og manglet ingenting. Frokosten som var inkludert var helt grei for meg, mens mannfolka savnet egg,- spesielt egg og bacon. Beliggenheten er midt i smørøyet og vi hørte ikke en lyd siden rommet vendte mot bakgården. Vi kommer gjerne igjen,

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Vavi_13
IbisStylesLiverpool, Manager på Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2017

Dear Vavi_13, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're travelling to our area again soon, please don't hesitate to call us. Regards, Joanna, Assistant General Manager.

Anmeldt 26. april 2017

Fire netter bodd vi fem kamerater der. Ligger i sentrum av byen med kort avstand til attraksjoner. Ca 45 min. å gå til Anfield eller under 10 pund med taxi. Standarden er enkel, men det er rent og ryddig. Litt uvant uten resepsjon. Inn-/Utsjekking foregår på smarttelefoner. Baren har det meste og servicen er topp.

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, BPBOslo
IbisStylesLiverpool, Manager på Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2017

Dear BPBOslo, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're travelling to our area again soon, please don't hesitate to call us. Regards, Joanna, Assistant General Manager.

Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger mitt i sentrum av Liverpool, det er få meter til Matthew street. Hotellet holder høy stadar i forhold til renhet, her er så reint å fint over alt de vasker å steller hele tiden. Det er også en fin frokost her, så dette kan vi anbefale når dere er i Liverpool.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 85kjellm
IbisStylesLiverpool, Manager på Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2017

Dear Kjell M, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're travelling to our area again soon, please don't hesitate to call us. Regards, Joanna, Assistant General Manager.

Anmeldt 5. mars 2017 via mobile enheter

Ligger sentralt til, i umiddelbar nærhet til Cavern Club og andre severdigheter. God standard på hotellet, rommene er bra og betjeningen er hyggelig.
Frokostbuffeen er veldig bra og i tillegg har hotellet en egen bar der en kan bestille mat på ettermiddag/kveldstid. Anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Marius53
IbisStylesLiverpool, Manager på Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2017

Dear Marius53, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area again soon, don't hesitate to call us. Regards, Joanna, Assistant General Manager.