“Middag og vin etter fotballkamp”
Anmeldelse av Il Forno - Liverpool

Il Forno - Liverpool
Reserver med OpenTable
Il Forno - Liverpool er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 179 av 1 991 Restauranter i Liverpool
Kjøkken: Italiensk, Pizza
God for: Store grupper, Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 28. april 2018

Fin restaurant , hyggelig atmosfære og ypperlig service av servitør Fabrizio . Veldig god mat , fire til bords og alle var veldig fornøyd.

Dato for besøk: april 2018
Takk, LeifN74

Anmeldt 16. oktober 2017 via mobile enheter

IL Forno er i utgangspunktet et strålende sted, du blir tatt godt i mot og alle er vennlige. Mulig tidspunktet for vårt besøk var utypisk for stedet, men opplevelsen vår ble særdeles dårlig. Veldig mye støy, bråkete gjester og til alt overmål en gjest som til stadighet dro fram en trompet og spilte en strofe i tide og utide. Og det uten at personalet grep inn. Det ble utrolig slitsomt å sitte å høre på i lengden.
Maten var god, miljøet står til stryk. Det er pga maten at vi gir en 2-er.
Veldig skuffet.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, John Atle H
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Her ble vi tatt imot med åpne armer og brede smil. Vi hadde reservert bord på forhånd (gjennom TripAdvisor). Menyen var tiltalende og man kunne velge mat etter humøret. Jeg gikk for rack of lamb og min mann tok seg en pizza. Servitøren fant en god vin som passet til begge rettene og tittet stadig bortom for å se at alt var ok! Hit drar vi garantert tilbake!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Wenchepus
infoP9050KD, Manager på Il Forno - Liverpool, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Dear Wechepus
Thank you very much for your review!
We looking forward to welcome you again to IL Forno

Regards

Aldo

Anmeldt 2. juni 2017 via mobile enheter

Jeg var der med to kamerater som ikke hadde vært i Liverpool før. Turen ble avsluttet her. Jeg har vært her mange ganger før og ble møtt av eieren ved ankomst. Hjertelig mottakelse og vist rett rundt hjørnet til deres nye ost og vi bare. Et hyggelig sted. Vel, maten, vinen, kelneren og atmosfæren på Ilforno var atter en gang topp klasse. Sterkt å anbefale

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Jonas1952
Anmeldt 7. januar 2017

Fikk bord ved ankomst på en lørdags kveld og forretten kom som bestilt, etter dette stoppet alt opp, etter en time venting måtte jeg spørre om vi hadde blitt glemt, da glassene var tomme og hovedretten var langt unna tydeligvis. Etter en beklagelse og 10 min venting dukket maten opp, da hadde vi mistet all lysten på mere mat og dessert, så vi betalte og gikk derifra veldig skuffet. Dét virker som restauranten ikke klarer å håndtere det høye antallet gjester de håper på.
Maten var ok, ikke mere , men 70 min venting tar Desverre knekken på all glede ved ett restaurantbesøk , dette er ikke godt nok.

Kommer til å velge ett annet sted neste gang.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, OAG77

Reisende som så på Il Forno - Liverpool, så også på

Liverpool, Merseyside

Har du vært i Il Forno - Liverpool? Del dine erfaringer!