“Litt skuffet”

Få mat levert
Vurdert som nr. 247 av 2 139 Restauranter i Liverpool
Kjøkken: Sushi, Japansk
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Var her for noen år siden og da var både mat og show bedre. Hovedretten som ble laget ved bordet var tam og smakløs med biffen var god. Forretten var kanskje den beste.

1  Takk, Akvaria

Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Dette var dårlige greier.
Kokken kjørte på med et barneshow og virket egentlig ikke å ha peiling det å fokusere på maten.
Maten var smakløs, servicen fraværende og kompetansen uholdbar.
Dette virker som et konsept som setter show foran kvaliteten på mat.
Anbefales ikke (skrevet av en kokk).

Dato for besøk: april 2018
Takk, eysteins2015
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Dette kan ikke være en japansk teppanyaki resturant. Maten var langt under pari. Dårlig tilbredt og servert. Kokken var veldig underholdende og morsom, men litt mer fokus på å levere mat hadde ikke vært dumt.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Serubel
Evna A, Public Relations Manager på Sapporo Teppanyaki - Liverpool, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2018

For det første, takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din på restauranten. Vi verdsetter alle tilbakemeldinger fra gjester og jeg vil være sikker på å mate dette tilbake til teamet.

Jeg er veldig lei meg for å høre om din skuffende opplevelse på Sapporo, men jeg vil gjerne komme til en beslutning, så kontakt feedback@sapporo.co.uk med tilbakemeldingene ovenfor, og dette vil bli hentet umiddelbart!

Anmeldt 24. august 2017

Mannen min og jeg fikk plass rundt et bord med egen kokk sammen flere andre mindre grupper. Det ble vi kjempe glade for. Å ha egen kokk var svært underholdende og morsomt! Maten var svært god, vi spiste Eperor meny og fikk både sushi, jumbo prawns, hummer, kylling og biff. Nydelig mat!

Dato for besøk: august 2017
Takk, GunnSHP
Anmeldt 25. mai 2017

På en fredagskveld må det bestilles bord på Sapporo. Vi var 11 til bords og vi var så heldig å få Ketchup som våres kokk nok en gang. Han er en fantastisk showman som gjør måltidet til en fest. Smakte and for første gang , og det blir ikke den siste. Kjempegodt.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Harald B

Reisende som så på Sapporo Teppanyaki - Liverpool, så også på

Liverpool, Merseyside

Har du vært i Sapporo Teppanyaki - Liverpool? Del dine erfaringer!