Omvisning i Liverpool FCs stadion

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Anfield Stadium på
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Ja her er det god stemning, men ikke som i gode gammle dager, synes at bloodfansen ikke er nokk på for og få opp stemningen.
Men alle kamper jeg har vært på har the reeds skåret mine 4 mål så jeg er fornøyd

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, p_l_242
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fotball tur. Familie på fire. Bestilte gjennom ving og supporter klubben i Norge. Anfield beat lounge. Helt fantastisk. Varme lokaler før under og etter kamp. Kjempe seter. Gjør dette igjen!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Trip723309
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Anfield er et sted vi har vert flere ganger, er sånn semi-interesser i fotball, men det spiller ingen rolle om for stemningen her må bare oppleves!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Thomas R
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Hjemmekamp mot Southampton, vant 3-0. Kjempekamp og god stemning. En opplevelse å besøke Anfield Stadium Kan anbefales

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, TerjeRabben
Anmeldt 17. september 2018

Bare å høre YNWA er verd kamp billetten, når de i tillegg vinner, da finnes det ikke bedre plass, kan være fordel å være supporter :-)

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, LTSil