“Familiemiddag”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: South Kensington
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat. Variert meny. Veldig bra service med Mr.Kay i spissen. Vi likte oss veldig godt her. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, fruvib

Anmeldt 1. oktober 2018

Fantastisk god mat, atmosfære og service! Mr. Kay sørget for en god kvekd for oss alle! Denne lille indiske restauranten er virkelig verd et besøk.

Takk, growbu
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, service og drikke. Fulgte Mr. Kay sine anbefalinger til punkt og prikke. Kan varmt anbefales.

Takk, 217edvarda
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Maten var god og smakfull. Betjeningen var veldig hyggelig. Alt bra!

Mer en det er det vel ikke å si, men jeg må skrive litt mer fordi ellers lar ikke denne dumme appen meg trykke send!

Takk, nicolaiv215
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

En liten indisk restaurant som anbefales. God mat til en rimelig pris, hyggelig betjening og populær, med mange besøkende.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, KristinaJV

Reisende som så på Little India, så også på

Har du vært i Little India? Del dine erfaringer!