“Ikke fornøyd”

Kjøkken: Europeisk, Britisk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Etter mye om og men valgte vi å dra hit for å prøve maten. Da vi kom fikk vi et bord ganske raskt, vi satt oss ned å bestilte den kjipste vinen til 500kr jeg noen gang har smakt.

Deretter da vi skulle bestille mat endte vi med biff, de manglet uansett nesten hele resten av menyen så var ikke noe særlig å velge i.

Biffen hadde dem i 2 størrelser noe jeg valte den største på 280g. Ellers er lokalet veldig fint.

Da vi forlot beklaget manageren seg veldig over at de manglet deler av menyen, at servitørene var stresset og at biffen var overstekt.

Rotete review, beklager det.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, benjaminj797

Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Fine lokaler, utrolig god service!
Vi hadde en utrolig flink og kunnskapsrik servitør med glimt i øyet som gjorde hele opplevelsen enda bedre!
Anbefaler denne plassen på det varmeste

Dato for besøk: desember 2017
Takk, camilii123
Anmeldt 4. desember 2017 via mobile enheter

Vi spiste burger og kylling, og begge rettene smakte utmerket. I tillegg til ypperlig service fra en hyggelig servitør, var utstrålte restauranten kvalitet og høy standard. Anbefales! Det eneste vi hadde å utsette var at inngangspartiet var veldig mørkt og skiltet sto innenfor døra (og vi lurte derfor på om det var åpent eller ei).

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 78daniellat
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Vi var her to ganger i juli, den ene gangen spiste vi lam , den andre gangen kylling. Begge rettene var utrolig gode! Vi spiste litt forskjellige desserter, alle likte det de spiste. Kelnerne var kjempehyggelige. Rent og pent. Stedet var ikke så lett å finne, for det var en del stillaser rundt bygget.
Helt greit prisnivå.
Vi kommer tilbake hit!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Bodil Skånø T
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat og god service. Kan absolutt anbefales Vi spiste der to kvelder, både fisk og kjøtt. Begge deler var veldig gode. Kanskje rump og lamb var den beste hovedretten. Alfonso, kelneren var hyggelig og oppmerksom.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, jonkballe

Reisende som så på Island Grill, så også på

Har du vært i Island Grill? Del dine erfaringer!