“God indisk mat”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: South Kensington
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

God mat og hyggelige ansatte. Dersom man ønsker å spise indisk i London er dette et veldig bra sted for det. Bra priser!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Alexandra98h

Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Vi reiste et godt stykke for å komme til denne restauranten pga gode anmeldelser. Servitøren vi møtte var uinteressert og lite engasjert. Maten var tørr og smakløs. Vi hadde bord til kl 16 fordi de reklamerer med 20% avslag da. Det fikk vi ikke. Da vi skulle betale ble det i steder lagt til tips i tillegg til det vi selv ga. Servitøren sa heller ikke hadet eller takk for besøket. Virkelig lite hyggelig opplevelse.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, annsolvi-myhr
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Vi var i gruppe på 7 stk. Reserverte bord på forhånd, det var lurt for det var stappfullt. Likevel var ikke det noe problem for kelnerne som magisk nok ryddet frem bordet vi skulle ha. Vi bestilte flere retter med ulikt tilbehør, alt kom i store porsjoner og var utsøkt. Tips: to porsjoner ris holder til 3 personer.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, leivjorg
Anmeldt 20. juni 2017 via mobile enheter

Stedet var koselig innredet. Personalet var veldig hyggelige og maten smakte veldig bra. Anbefaler denne hvis du er i området

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Eric L
Anmeldt 14. april 2016

Hyggelig og intim resturang med utmerket service. Meget smakfull mat. Vi lot hovmesteren sette sammen menyen, noe som viste seg å være ett godt valg. Prismessig noe i overkant.

Dato for besøk: april 2016
Takk, fjstenersen

Reisende som så på Memories of India Kensington, så også på

Har du vært i Memories of India Kensington? Del dine erfaringer!