“Greie pub i nærheten av Regent street”
Anmeldelse av The Windmill Mayfair

The Windmill Mayfair
Vurdert som nr. 880 av 23 965 Restauranter i London
Kjøkken: Britisk, Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Mayfair
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

God engelsk pai. Steak @mushroom pai. Overraskende god.....

En del ølmerker , men minus for ikke å ha smooth!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 684amunds
DawsonPie, Manager på The Windmill Mayfair, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2019

Thank you for a lovely review.We're happy to hear that you enjoyed our steak and mushroom pie as well as the beers.Looking forward to welcome you back soon.

Anmeldt 3. januar 2019

Dette er en skikkelig koselig pub man "plutselig" bare dumper innom, for den ligger litt gjemt i en rolig gate men veldig sentralt! her er det bra med serverings lokale men kan kun benyttes om man spiser og da kan det bli litt liten plass til de som bare vil ha noe å drikke! men utenom det så er det knall hyggelige servitører og skikkelig godt lagde drinker både kalde og varme!

Takk, asgeirs2014
DawsonPie, Manager på The Windmill Mayfair, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Thank you for a lovely review.We're very happy to hear that you enjoyed your visit here at the Windmill. Looking forward to see you back here soon.Many thanks,Asia

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Dette er stedet å besøke om du ønsker god pai. Vi var seks personer som tilfeldigvis datt innom. Prøv det very sexy shiraz. Veldig god vin.

Takk, 898lines
DawsonPie, Manager på The Windmill Mayfair, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Thank you very much for leaving a raving 5* review. We're glad you accidentally stumbled across us and decided to stay for some pie and Very Sexy Shiraz. We hope to see you again soon.
Many thanks
Mitase

Anmeldt 7. juni 2017

Vi fant denne litt skjulte puben bak Regent street og bestemte oss tidlig for å prøve ut lunsjen der. Det ble en veldig god opplevelse.

Vi spiste hver vår "pie and mash" som smakte veldig godt begge de to. Koblet sammen med et eutentisk publokale og et godt utvalg av øl gjorde dette til en perfekt pause i shoppingen.

Anbefales!

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, HAB999
DawsonPie, Manager på The Windmill Mayfair, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2017

Thank you for taking the time to write a lovely review of our little hidden pub. We're so glad you enjoyed your meals.

Looking forward next time you need a break from shopping around Oxford Circus.

Mitase

Anmeldt 16. november 2016 via mobile enheter

Veldig god pai, blir mett så det holder Vi hadde Shepards pie og vilt pie. Hyggelig service. Klassisk pub sted. £14,5 for en pai.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Kristine R

Reisende som så på The Windmill Mayfair, så også på

Har du vært i The Windmill Mayfair? Del dine erfaringer!