13 personer ser på dette hotellet
Anmeldt 27. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Plaza Hotels
sbilal2017, Manager på Park Plaza London Waterloo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Anmeldt 22. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018

Anmeldt 19. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Plaza Hotels
sbilal2017, Manager på Park Plaza London Waterloo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Anmeldt 4. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Plaza Hotels
sbilal2017, General Manager på Park Plaza London Waterloo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Me budde her i 4 netter. Hotellet ser veldig nytt ut. Rommet var stort og reint, med flott og moderne bad. Senga var stor og veldig behagelig. Me var svært nøgd med oppholdet, og følte at me fekk «mykje hotell for pengene». Skal definitivt bu her ved neste London tur! Stort pluss med treningsrom, basseng og tube-stopp rett utenfor hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, tone86
sbilal2017, Operations Manager på Park Plaza London Waterloo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2018

Hi tone86

Thank you for your feedback. We are very proud of our modern and clean hotel and I am glad to read your praises. We definitely would love to welcome you again!

Alex Caetano
Operations Manager