Magiske

Virkelig god Disney stemning. Vi bestilte billetter før turen og angret ikke. Fantastisk... les mer

Anmeldt 11. august 2019
karenmarieh
Grimstad, Norge
Meget bra musikal

Anmeldt 6. juli 2018
andrebli
Oslo, Oslo, Norway
Les alle 1 549 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av London
Musikalen "De elendige"
154 anmeldelser
Musikalen "Wicked"
229 anmeldelser
Anmeldt 6. juli 2018

Vi bestilte billett til Aladdin i forkant av London-turen denne gangen, og angret ikke. Veldig bra musikal, dog med litt lang pause. Flere høydepunkter her, og fengende musikk. Stor honnør til skuespilleren / skuespillerne som spiller Genie.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, andrebli
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Aladdin er verdt et besøk, og alle som er glad i filmen vil også kose seg på dene forestillingen. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, evenaleksander
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

10/10 would recommend. Utrolig bra forestilling, med noen ordentlige morsomme øyeblikk. Helt fantastisk talent, med fortreffelige visuelle øyeblikk.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Mykonli
Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

Denne storslåtte produksjonen med utrolige kostymer og kulisser og ikke minst strålende skuespillere anbefales på det sterkeste. Vi hadde med barn på 10 og 16 år og de forstod godt humoren i stykket. Mindre barn vil nok ha størst utbytte hvis de kan historien fra før.
Vi storkoste oss fra start til slutt.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, sabines961
Anmeldt 2. januar 2017

På tur med min datter til London for shopping, men mest av alt musicalbesøk, var dette en av de tre vi rakk denne gangen. Denne var så absolutt den beste :-)

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Helen1965Norge