“Pub stop no. 1”

Kjøkken: Bar, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Liten og koselig pub som bringer puben over til en liten fin restaurant. Veldig hyggelig bar mann som serverte Hunter beaf & ale. Godt kjøkken.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 623erikf

Anmeldt 1. mars 2017

Vi dro til denne puben i forbindelse med en fotballkamp vi skulle se når vi var i London. Vi bestilte en nachos på deling som smakte veldig godt - eneste minus er at salsadip og guacamole ligger oppå og ikke i porsjoner slik at man kan velge mengden selv. Veldig godt øl! God atmosfære og hyggelig betjening.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Maria M
Anmeldt 26. august 2016

Puben har fått nye eiere, uten at det har gått utover sjarmen puben har hatt de siste årene. Puben serverer også god mat, egnet både som lunch og middag.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Morten E
Anmeldt 21. juli 2015

Liten, men kjempehyggelig pub i Bayswater. Meget god mat, spesielt "Beef and guinness pai og pølse med potetmos. Veldig hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Morten E
Anmeldt 22. februar 2015

Vi gikk til Leinster Arms da vi hadde akkurat kommet til London. Så snart du kommer inn, ser du at du befinner deg i en virkelig engelsk pub. Den er ganske liten og veldig koselig.
Det er kanskje ikke så mye valg i menyen, men kvalitet er veldig høyt!!!
"Beef and guinness pie" var utrolig god, laget på en perfekt måte. Man må absolutt prøve den!!! "English tapas" med kylling og pølser var også veldig bra.
Personale var hyggelig og hjelpsom. Rask betjening og godt engelsk øl.
Jeg anbefaler den sikkert til alle de som er i området (Bayswater).

Dato for besøk: februar 2015
    • Atmosfære
Takk, Veronica R

Reisende som så på Leinster Arms, så også på

Har du vært i Leinster Arms? Del dine erfaringer!