Inngangsbillett til Emirates Stadium og Arsenal Museum inkludert audio-guide

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Emirates Stadium på
Anmeldt 13. november 2018

Vi var tre kamerater som hadde kjøpt oss billetter til en Arsenalkamp, og hadde kjøpt VIP billetter denne gangen. Pakken innholdt inngang til museet, inngang til et VIP område med restaurant og bar. I pausen ble det servert gratis øl. Plasserngen vi fikk var veldig bra. Mitt inntrykk er at det fleste plasser gir god sikt til selve banen. Stadioen i seg selv er verdt et besøk, og for en Arsenl fan er selvsagt suvenirbutikken et must.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, sv-esime
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

En flott bane rett med Arsenal underground. Club Level fløyen er fantastisk med god utsikt og mat og drikkevarer en kan kjøpe.
Museet anbefales rett ved
En opplevelse hver gang.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, MortenM29
Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Dette er et fint stadion for å opplevelse fotball.
Setene er under tak så man slipper å bli våt.
Det er dyrt å handle i kioskene.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 14. november 2017

Er her jevnlig på Arsenalkamp. Et must for en gooner, men også å anbefale for den generelle fotballentusiasten.
Her er alt top notch!

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, OddBV
Anmeldt 24. oktober 2017

Min datter hadde Emirates besøk som ønske nr 1, noe jeg var veldig fornøyd med, vi valgte en "self guided tour" med ørepropper og en avspiller som funket knall bra, meget profft hele omvisningen. vi var i garderoben, i presserom, på tribunen, benken til hjemmelaget, directors box, Diamand club box, spillertunnel osv osv. traff hyggelig legende Charlie George også som tok seg god tid til å prate. dette var en fantastisk opplevelese, vi kommer igjen!!!!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, asgeirs2014