Besparingsvarsel! 18 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 18 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 453 per natt.

Hilton
  • Svømmebasseng
Dorsett Shepherds Bush, London(London)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
Novotel London Greenwich(London)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
Point A Hotel, London Paddington(London)(Mye for pengene!)
Anmeldt 6. april 2016 via mobile enheter

Et fint og koselig hotell med utmerket service. Rommet (standard dobbeltrom med queensize seng) var stort, fint og rent! Perfekt beliggenhet rett ved Paddington Station. Også flere restauranter/spiseplasser i nærheten. Kan absolutt tenke meg å bo her flere gang!

Opphold: april 2016, reiste med venner
Takk, HSS82
Linforth, Management Office på Hotel Indigo London-Paddington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2016

Dear HSS82,

Thank you so very much for your great feedback. We are delighted to read that you have enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming again in the near future.

Warm regards,

Jalila

Anmeldt 30. desember 2014

Hotellet ligger fint til nær Paddington stasjon, og det er gangavstand til Hyde Park og Oxford Street. Frokosten er god. Jeg har bodd på hotellet tidligere og har da vært veldig fornøyd, men denne gangen ble oppholdet preget av at vi fikk et rom i kjelleren som ikke var bra. Rommet hadde kun et frostet vindu som ikke slapp inn lys og som ikke kunne åpnes. Det var veldig lytt, og vi ble ofte forstyrret fra badet til naborommet og fra gangen der det var lange diskusjoner. Det største problemet var imidlertid at det var dårlig mobildekning i kjelleren, i perioder var det ikke dekning i det hele tatt. Når vi ble utilgjengelige på telefon hjalp det lite at wifi fungerte bra. De ansatte var hyggelige, men kunne ikke gi oss et annet rom. De positive sidene ved hotellet oppveide derfor ikke ulempene vi opplevde.

Opphold: desember 2014, reiste med venner
Takk, Elin S
Linforth, Management Office på Hotel Indigo London-Paddington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2014

Dear Elin S,

Many thanks for submitting a review. It is always a pleasure to receive feedback from returning guests.

As many hotels in London, we do have bedrooms in the lower ground floor. I however do appreciate that you would prefer staying in an upper floor room and we will certainly arrange that for your next visit.

Thank you once again for sharing your experience and we look forward to welcoming you again.

Kind regards,

Jalila

Anmeldt 5. august 2013

Flott rom, kos terrasse, super seng og awesome dusj! Hyggelig personell og bra beliggenhet. Veldig fornøyd! Resturanten som tilhørte hotellet var derimot ikke noe å skryte av. Ellers kort vei til både buss og tbane.

• Opphold: august 2013, reiste som et par
Takk, mats p
Linforth, General Manager på Hotel Indigo London-Paddington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2013

Dear Mats
What a fantastic review which we thank you for.
It really is good to read our staff surpassed themselves as normal.

Anmeldt 20. mai 2013

Vi er veldig fornøyd med hotellet. Bra beliggenhet, fint stort rom(executive), aircondition og fri tilgang til vann og mineralvann i minibar. God service og engelsk frokost inkludert i prisen. Lite støy. Kort vei til Paddington stasjon og ca 10 minutter å gå til Lancaster Gate og Hyde Park. Litt dyrere enn andre hoteller men absolutt verdt prisen.

Opphold: mai 2013, reiste som et par
1  Takk, Bente F

Dear Bente

Anmeldt 2. mars 2013

Koselig og stilig hotel med veldig bra beliggenhet og hjelpsom betjening.
Vi flydde til Heathrow flyplass og tok Heathrow Express train til Paddington station. Veldig praktisk. Toget går hvert 15 minutt og togturen tar 15 minutter. Vi brukte i underkant av 5 minutter å gå til hotellet. Enkelt å finne og super beliggenhet.
Sightseeing-bussen "Big Bus Tours" har busstopp bare 100 meter ned i gata,og billetter kan kjøpes på hotellet. Betjeningen på hotellet er for øvrig veldig hjelpsomme.
Vi kommer gjerne tilbake.

• Opphold: mars 2013, reiste med familie
Takk, Kari-Mette R

Dear Kari
Thank you for your recent review on our hotel and we were so pleased to read everything was a perfect and you expected. and you loved our hotel and location.