“Før teater”

Vurdert som nr. 210 av 25 242 Restauranter i London
Omgivelser: Trafalgar Square / Embankment
Omgivelser: Trafalgar Square / Embankment
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Koselig spisested sentralt ved flere teatre. Vi bestilte rump steak. Den ble servert på en varm stein, med valgfritt tilbehør. Maten ble dermed tilberedt mens vi spiste. Fungerte utmerket. Meget godt kjøtt og soppsaus. God service av smilende kelner.

Takk, Ståle A

Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Servicen var god og maten akkurat slik den skal være. Begynte med en starter friterte Calamaris med tartarsaus og sitron. Selvfølgelig en kald øl. Hovedretten en fillet steak som var fortreffelig

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Omkaas
Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Ok mat og vin men litt dyrt. Dette med gratis vin om vi skriver på Trip er litt forførende på antall stjerner

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Eli T
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Bestilte kylling bacon makaroni i ostesaus. Det begynte godt, men var ikke gjennomvarm og så kom det en sur smak. Ikke bra.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 741eivindk
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Morsomt konsept hvor man steker biffen sin på en varm plate med forvalgt krydder og smør. Nesten som raclette...Meget bra mat og høflig betjening. Kan anbefales hvis man vil ha en real biff

Dato for besøk: august 2017
Takk, ErikTrondheim

Reisende som så på Steak and Company - Piccadilly Circus, så også på

Har du vært i Steak and Company - Piccadilly Circus? Del dine erfaringer!