“Leverte”

Vurdert som nr. 4 av 1 891 Smått og godt i London
Omgivelser: Whitechapel
Omgivelser: Whitechapel
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe god pizza med perfekt bunn. Billige tilvalg og ikke minst super rask utlevering. Stemninga og kjemien der var også topp

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Harald369

Anmeldt 11. juli 2018

Hyggelig betjening!
God atmosfære.
Meget god Pizza og godt variert utvalg. Tilbehøret er også bra, i tillegg til bra utvalg av drikkevarer.
Passer godt for unge trendy mennesker, eller andre som liker høy popmusikk.
Veldig billig, fra ca 40 kr til 70 for porsjonspizzaer.
Veldig rask og presis servering, med personlig alarmvarsler.
Kan både spises der og de har take away.
Eneste som trekker ned er det spartanske møblementet, med krakker og benker.
Ok mulighet for å sitte ute, men ganske traffikert gate kan støye en del.
Populært sted, men alltid et ledig bord

Dato for besøk: juli 2018
Takk, BArild S
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Vi så at denne lå høyt på Trip Advisor. Og som vanlig skuffer ikke. Kult konsept, rustikk-ish. Skikkelig kompakt, men likevel god atmosfære. Steinbakt italiensk pizza som smaker nam!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 376dagfinnn
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Fin atmosfære, gode priser og knallgod mat! Serverte kun porsjonspizza og hadde et godt utvalg av typer. Populær plass og kan være lurt å bestille bord.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Asle S
Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Vi hadde lyst på pizza en kveld og søkte på tripadvisor , der fant vi denne og ruslet dit, og vi ble ikke skuffet.
Kjapt og enkelt bestillingssystem , og nesten like kjapt var pizzaen ferdig, selv om det var mye folk der.
Den smakte også veldig bra, så dette stedet anbefales

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, bard_stensas

Reisende som så på Pizza Union Aldgate, så også på

Har du vært i Pizza Union Aldgate? Del dine erfaringer!