“Ubeskrivelig ”

Kjøkken: Fransk
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. september 2015 via mobile enheter

Dette er en Resturant som bare må oppleves. Servitørene synger opera mens de servere. Maten er nydelig og vinen passer perfekt til maten.

Som sagt her kommer vi igjen og til dere som ikke har besøkt denne. Dere må bare ta turen hvis ikke så går dere glipp av noe stort

Dato for besøk: september 2015
1  Takk, 561terjeb
jpmaurel, Owner på Bel Canto Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2015

Dear Terje B, we're so sorry our Norwegian isn't good enough to respond properly but we understand 5 stars! Thank you so much for taking the time to leave us your feedback - we are so thrilled you had a good time!

Anmeldt 4. mai 2015 via mobile enheter

Fiske-suppen falt ikke i smak, ei heller den kjedelige oste-tallerkenen, men ellers er det tommel opp. Nydelig biff, deilig kylling og veldig bra ande-terrine. Servitørene synger kjente opera-stykker hvert 15 minutt. Veldig kjekt og flinke sangere. Stive priser...

Takk, Jabbapadde
Anmeldt 12. januar 2014

Et bra konsept med mat og opera. Vi var en gruppe på 9 personer der for å feire en fødselsdag og hadde en meget god opplevelse av både maten og underholdningen. Vi spiste tre retter og var delvis fornøyde med forretten og desserten, men hovedrettene var meget bra. Det var også meget bra timing med underholdningen slik at det ble rikelig med tid til å spise mellom sangene. Dyktige operasangere.

Dato for besøk: januar 2014
1  Takk, Tor-Arild L
Anmeldt 24. september 2013

En ting er ganske sikkert, jeg kommer tilbake dit ved en annen anledning. Lokalene var koselige og servicen var også helt topp. Maten var meget god, og fantastisk med operainnslagene. Denne restauranten er mer en enn restaurant, det er en attraksjon. Virkelig verd et besøk, får min varmeste anbefaling.

Det eneste som var uventet var at jeg bestilte via nettet og bestillingen jeg gjorde ble kansellert, prøvde å ringe til restauranten mange ganger uten svar. Da bestilte på nytt via restaurantens nettside. Da fikk jeg mail om at jeg måtte kontakte dem. Grunnen var at jeg måtte betale depositum siden vi var en stor gruppe (7 personer). Dette var litt uventet, men jeg forstår at de vil sikre seg, så det var ikke noe problem. Likevel, burde det vært opplyst om når man gjør en bestilling.

Var der under en avdelingstur med jobben.

Dato for besøk: september 2013
    • Atmosfære
2  Takk, Arild T
Anmeldt 9. mai 2013

Vi kom tilfeldig til denne restauranten. Ble varmt mottatt og servert god mat og servitørene var operasangere! Vi fikk servert sang og mat av høy klasse! Ble så begeistret at vi gikk dit også neste kveld! Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: mai 2013
    • Atmosfære
1  Takk, StresaEktepar

Har du vært i Bel Canto Restaurant? Del dine erfaringer!