5 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Trip.comUSD 248
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Andre gang vi bor her blir nok ikke siste, for dette er en opplevelse både i form av veggpryd, hotellrom, service og ikke minst sentralt beliggende. De ansatte er alltid hyggelige og behjelpelige, rommene er rocka og har mange finurlige finesser.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, asgeirs2014
conceptvenues1, Manager på Karma Sanctum Soho, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

thanks so much

Anmeldt 18. april 2018

Dette hotellet er for spesielt interesserte. Vi bodde her i 5 dager. Liksom ett sort lite hull og lukter litt rart. Til advarsel så er det en slags sex- fetisj klubb i kjelleren. De inviterte gikk rundt i lakk klær, både i hotell ganger og resepsjonsområde. De vel og merke som hadde klær på seg. Mye dødninghoder overalt. En slags sort, gotisk stil. Luktet urin og fyll på rommet vi fikk, men fikk heldigvis skiftet.
Veldig hyggelig personale og hjelpsomme. Kul beliggenhet og annerledes. Kjekk bar og avslappende plass. Perfekt beliggenhet og bra pris.

Romtips: Ikke ligg for høyt i etasjene grunnet støy fra topp bar. Den er åpen 24 timer, men lite folk da vi var der. Kul bar.
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Margareth I
conceptvenues1, Guest Relations Manager på Karma Sanctum Soho, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2018

Dear Margareth I,

Thank you for taking the time to provide Sanctum Soho with feedback.

We would like to assure you that on this occasion we were hosting a British fancy dress party and there were no "fetish" parties involved. We do have a private dining room in our basement, which is open to all.

Kindest regards,

Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Når jeg er på tur, så er hotellrommet en plass for å sove og slappe av i løpet av dagen ved behov. Vi fikk beskjed om at rommet vårt var oppgradert og det var, uten at det ble nevnt, rett under baren på taket. Der skulle det vise seg at de startet å feste 13-14 tiden og holdt på til midnatt. Musikken var så høy at man kunne sittet i samme rom. Bassen gjorde slik at alt dirrer på rommet. Klokken 2400 begynte det å bli stille. Sto ikke noe om dette noen plasser da vi bestilte rom. Ble ikke advart om dette da vi sjekket inn. Vi måtte spørre hva det var som foregikk, da fikk vi vite at baren på taket var leid ut til et arrangement. Han som jobbet kveld var hyggelig og imøtekommende og prøvde å gjøre det beste ut av situasjonen. Stjerne til han. Hotellet er ellers greit. Trivelig personale som er imøtekommende og hjelpsomme. Grei rengjøring, kunne vært bedre. Beliggenheten er topp. Men trekker kraftig for at det var et bråkete hotell. Mulig de tjener ekstra på det, men går ut over nattesøv. Sjekk om det er festligheter her før dere bestiller.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, VidarP
conceptvenues1, General Manager på Karma Sanctum Soho, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2019

were sorry ,we are a litlle rock and roll hotel
but you should have been told by the booking agency
our apologies

Anmeldt 15. desember 2016 via mobile enheter

For å si det enkelt; magisk Hotel noe som betyr at personalet, location, mat, bar, rom og eieren av hotellet var magiske!! Vi er så fornøyde alle 4 at vi kommer tilbake til dette gedigne herlige rockn roll Hotel!!

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, asgeirs2014
Anmeldt 18. november 2016 via mobile enheter

Vi hadde 2 netter på sanctum hotel som hadde perfekt beliggenhet for våre ønsker (shopping og mat). Fikk et stilig rom i lyse farger, morgenkåpe og myke hånkler på badet. Sengen er noe av det bedre jeg har sovet i på hotel! Tøft og gjennomført interiør over det hele og veldig hyggelig betjening. Bar på taket som vi besøkte begge kveldene før vi la oss. Litt stive priser på drinkene. Anbefales om du vil bo midt i smørøyet!

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, lindarC700UC