“Ypperlig!”
Anmeldelse av About Thyme Restaurant

About Thyme Restaurant
Vurdert som nr. 197 av 24 807 Restauranter i London
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Pimlico
Anmeldt 15. oktober 2016 via mobile enheter

Hyggelig besøk. Meget god service og god mat. Vi fant anbefalingen på tripadvisor, og føler virkelig restauranten fortjener en god anbefaling.

Takk, Erlend A

Anmeldt 5. september 2016 via mobile enheter

Vi valgte denne pga god omtale på tripadvicer. Og vi ble ikke skuffet. Meget god mat og særdeles hyggelig betjening. Guttene som valgte kalvesteik, ble store i øynene og mett i magen. Anbefales

Takk, Elisabeth H
Anmeldt 29. august 2016

Vi spiste middag en fredag kveld og hadde bestilt bord i god tid. Vi fikk et hyggelig bord rett ikke langt fra vinduet (åpne vinduer mot gate). Veldig sjarmerende betjening og egentlig en spennende meny. Vi valgte nok feil da vi valgte the set menu. Både forrett og hovedrett bar preg av å være laget uten kjærlighet - dette minnet mest om samlebånd. Eksempelvis var forretten asparges med laks iskald og ble servert med en svært sterk sennep som ikke passet spesielt godt til maten. Crispy duck var ikke crispy men seig. Monk fish-retten var også seig.... Muligens er ala carte bedre, men kan ikke anbefale denne restauranten.

Takk, Line C
Anmeldt 26. august 2016 via mobile enheter

Reserverte bor på Tripadvisor ved hjelp av book a table. Ble møtt i døren av hyggelig personale. Spiste spansk skinke til forrett og crispy chicken til hovedrett. Begge retter var fortreffelige. Restauranten lå fint til i Pimplico. Uhøytidelig, diskré og oppmerksom service, og utmerket mat. Egner seg kanskje ikke for store grupper, men er man et par eller fire er plassen utmerket. Skal du ha frisk luft, og det er varmt ute kan du spørre om utebordet rett ved siden av inngangspartiet et ledig.

Takk, John59Oslo
Anmeldt 12. mars 2014

Vi spiste Paela og denne var veldig smakfull og god. Gode råvarer og masse god sjømat. Store porsjoner var det også:-) Stedet er ganske lite og det blir litt støy ved full restaurant, men vi trivdes allikevel. Stedet ligger rett i nærheten av Victoria station og anbefales varmt i stedet for å spise på de klassiske og vanlige restaurantene som ligger der inne.

• Atmosfære
Takk, Zwasi

Reisende som så på About Thyme Restaurant, så også på

Har du vært i About Thyme Restaurant? Del dine erfaringer!