“Fantastisk!”

God for: Store grupper, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Southbank
Anmeldt 26. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, fantastisk service og mega store porsjoner Veldig bra og rolig sted. Anbefaler virkelig!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, Ania R
Localesouthbank, Manager på Locale, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2019

Dear Ania R,

Thank you for your review.
We hope to see you soon.

Kind regards,
The Locale Management Team

Anmeldt 26. oktober 2018

Vi reiste på bryllups weeken i slutten av september til begynnelsen av oktober.

Vi ente til slutt opp på Locale.
Maten var helt okey, men det som gjorde opplevelsen var personalet, servicen.

Etter en litt dårlig dag kom vi for å booke et bord. Vi ble møtt av en fantastisk og hyggelig man (Asim) som virkelig gjorde dagen vår.

Asim gjorde virkelig oppholde vårt i London till en fantastisk tur, vi var så positivt møtt at vi valgte å feire bryllupsdagen vår der. Vi følte han gjorde det lille ekstra for oss og var alltid positiv. Vi hadde med oss vår 5 mnd sønn som ble tatt godt vare på, vi fikk uten problem bytte bord til et bord hvor sønnen vår kunne ligge når han sovnet under maten.

Om vi noen gang drar tilbake til London er det garantert at vi kommer tilbake.

1  Takk, Wanderer180232
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, super service. På tross av at menyen ikke var spesielt barnevennlig, så lagde de enkle retter utenfor menyen, som barna likte godt.

Prisen var også bra, spesielt med tanke på hvor nær resturanten ligger de store turistfellene som London Eye osv...

Takk, 301harryg301
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og service med god drikke og bra bord. Endringer var en kjempegod servitør. Vil definitivt anbefale.

1  Takk, bhcarlsen
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk service(beste jeg har opplevd i london) og god mat!
Amin var en flott servitør:)

Ellers koselig lokale

Takk, Mwoe

Har du vært i Locale? Del dine erfaringer!